Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

... begynner å dra litt på dagene denne tråden før du postet gandi89. MBAM free vs pro har ingenting å si, da databasen som den bruker for å søke igjennom er nøyaktig den samme. Pro versjonen har bare flere muligheter med blant annet sanntidssøking og beskyttelse for advarsler hvis du besøker skumle nettsider.

TS: #2 gjelder enda.

Lenke til kommentar

... begynner å dra litt på dagene denne tråden før du postet gandi89. MBAM free vs pro har ingenting å si, da databasen som den bruker for å søke igjennom er nøyaktig den samme. Pro versjonen har bare flere muligheter med blant annet sanntidssøking og beskyttelse for advarsler hvis du besøker skumle nettsider.

databasen er oppdateringer. free vs pro har ingenting å si???, jeg er helt uenig. Vis du får minne virus?, hva ville du har gjort da? free MBAM kan du ikke kjøre flashskann. du må kjøpe pro, free og pro det er ikke samme. jeg vet at det finnes flere muligheter med nettblokking beskyttelse, sanntidssøking, men du mangla flashskann

Men ikke glem flashskann, skriv riktig neste gang :)

Free vs pro = har vel å si

Endret av gandi89
Lenke til kommentar

databasen er oppdateringer. free vs pro har ingenting å si???, jeg er helt uenig. Vis du får minne virus?, hva ville du har gjort da? free MBAM kan du ikke kjøre flashskann. du må kjøpe pro, free og pro det er ikke samme. jeg vet at det finnes flere muligheter med nettblokking beskyttelse, sanntidssøking, men du mangla flashskann

Men ikke glem flashskann, skriv riktig neste gang :)

Free vs pro = har vel å si

Databasen inneholder informasjon om typiske kjennetegn i koden til viruset. Databasen kan oppdateres når produsenten ønsker det, men en database er en database. Når jeg sa at free vs pro ikke er så viktig var det pga databasen den bruker til å søke igjennom er den samme, ikke noe særlig annet. Selvfølgelig får du flere muligheter hvis du kjøper pro, det reklamerer de jo på nettsiden deres med. Dog med sunt nettvett + on demand som SAS eller MBAM free + MSE/Avira/AVG m/flere klarer de fleste seg fint for hjemmebruk.

Nevte ikke engang flashskann, så skjønner ikke helt hva jeg har skrevet feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...