Magnar Bruvik Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Metallic blue. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Et helt fantastisk flott bilde av flua Magnar !!! Har nesten lyst å gi terningkast 6 her, men jeg sparer den fordi jeg tror du kan enda bedre.. Nå ble jeg skikkelig imponert Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Veldig bra teknisk. Sylskarpt og med den minimale dybdeskarpheten er det godt gjordt å treffe så bra. Du har jo også fanget den fine blåfargen veldig fint. Men komposisjonen kunne kanskje vært bedre. På skrå forfra/ovenfra i steden for bakfra/nedenfra slik at du hadde fått med begge ønene f.eks. Men da hadde kanskje ikke fargene blitt de samme? Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Veldig skarpt og fint, og noen fantastiske farger Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Tusen for tilbakemeldingane på biletet mitt! Ser i ettertid at eg kunne vore noko meir sjølvkritisk når det gjeld komposisjonen - den er ikkje optimal. I tillegg har eg ein følelse av at fokuspunktet sit litt for langt bak? Andre?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg