ronnsol Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 blankpolert Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Synes jeg kjenner igjen Ekkerøy i venstre billedkant, så da er jo dette kjente trakter for meg. Jeg liker bildet, fordi det får meg til å undres om det er havet, eller isen, som har vært på ferde her. Flott er det uansett. Skulle noe trekke ned, så må det være at horisonten er skjev. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Godt komp og flott kameravinkling. Naturlige fine farger og flotte detaljer. 1 Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Synes jeg kjenner igjen Ekkerøy i venstre billedkant, så da er jo dette kjente trakter for meg. Jeg liker bildet, fordi det får meg til å undres om det er havet, eller isen, som har vært på ferde her. Flott er det uansett. Skulle noe trekke ned, så må det være at horisonten er skjev. Ja du har rett i det. Ekkerøy er det, glad for at du likte bilde. Tusen takk for tilbakemelding Ja ser skjevheten på horisonten, litt hastverk der. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Godt komp og flott kameravinkling.Naturlige fine farger og flotte detaljer. Tusen takk Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det gjør seg godt med de tre fiolette kulpene i forkant. God komposisjon. 1 Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Det gjør seg godt med de tre fiolette kulpene i forkant. God komposisjon. Så bra sett, hadde ikke lagt merke til fargen sånn som du beskriver det. Tusen takk skal du ha for tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg