AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Skal gjøre dette veldig kort. Gutt her. Begynte på vg1 for en uke siden og møtte en jeg foreløpig ser på som en fantastisk jente. Hun kjenner noen kjenninger av meg, men vi har aldri møtt før siden vi gikk på forskjellige skoler før. De begrensede samtalene vi har hatt har gått overraskende bra og flytende og jeg kjenner en viss kjemi. Problemstilllingen er veldig enkel, burde jeg virkelig legge alle kortene på bordet så tidlig? Anonym poster: cc486ab81735be16fbf2fda70759256a Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Vis interesse holder vel. Å gi komplimenter skader vel ingen, heller tvert imot. Da viser du interesse og samtidig får en viss feeling på hva hun syns om det. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvilke kort er det du egentlig har? Prøv å unngå komplimenter med hold en spøkende og mindre seriøs tone med henne men samtidig prøv å få litt kroppskontakt (ta ofte på henne). Du kan også prøve å legge litt trykk på seksuelle ord slik at hun forbinder samtalene deres med noe seksuelt. F.eks: "Rart du ikke blir VÅT i dette regnet" "Fikk en veldig HARD matteoppgave i dag" (vet det er dårlig norsk men ingen reagerer på det og effekten er god) "Skal vi på butikken og kjøpe noen SAFTIGE kyllingLÅR?" You get the point. Hvis du gjør dette vil underbevisstheten hennes trekke seksuelle følelser til tankemønsteret hennes (om du gjør det riktig) og du vil lettere kunne utvikle forholdet til der du vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå