smort1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Just around the corner! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 På engelsk er det noe som heter: "Work the Scene" og som innebærer: Om du har en følelse for et sted som kanskje er litt udefinerbar, men som får deg til å stoppe opp så kan det være en god idé å flytte seg rundt og se igjennom søkeren og kanskje finne det optimale utsnitt. Kanskje var balkongen for liten for en slik forberedelse Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 På engelsk er det noe som heter: "Work the Scene" og som innebærer:Om du har en følelse for et sted som kanskje er litt udefinerbar, men som får deg til å stoppe opp så kan det være en god idé å flytte seg rundt og se igjennom søkeren og kanskje finne det optimale utsnitt.Kanskje var balkongen for liten for en slik forberedelse Takker for kommentar Birger! Balkongen var vel på ca. 3,5 x 1,5 m med utsikt lik "WYSIWYG" , og valg av brennvidde selvsagt den viktigste "variabel" .... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Et bilde av noe jeg kjenner igjen , som gir gode minner om greske øyer, sol og varme. Utover det ble det litt urolig - blikket flakker litt rundt Sier det jeg mener jeg, så vet du det når det er andre veien også Kanhende uten den dominante hvite veggen til venstre Endret 21. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 He.he, ikke bare har han forbrutt seg mot svingforbudet ! gata er i tillegg enveikjørt , og ikke nok med det, han står jaggu meg nærmere en 5 meter fra krysset...er jo selv sjåfør i Oslotrafikken så dette så jeg umiddelbart ...hvis det var dette du mente Svein . Ser en på de elektriske installasjonene mellom husene, kan en jo også der få gåsehud Utrolig flott dokumentasjon..klar femmer fra meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Et bilde av noe jeg kjenner igjen , som gir gode minner om greske øyer, sol og varme. Utover det ble det litt urolig - blikket flakker litt rundt Sier det jeg mener jeg, så vet du det når det er andre veien også :)Kanhende uten den dominante hvite veggen til venstre Takker for en grei kommentar, Jentungen 1! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 He.he, ikke bare har han forbrutt seg mot svingforbudet ! gata er i tillegg enveikjørt , og ikke nok med det, han står jaggu meg nærmere en 5 meter fra krysset...er jo selv sjåfør i Oslotrafikken så dette så jeg umiddelbart ...hvis det var dette du mente Svein .Ser en på de elektriske installasjonene mellom husene, kan en jo også der få gåsehud Utrolig flott dokumentasjon..klar femmer fra meg Takker så mye Terje! Det var bl.a. de bilene og deres plassering jeg bet meg mest merke i ja! Så ofte at det ikke var så veldig nøye med trafikkkulturen. F.eks. parkering i rundkjøringer var ikke uvanlig å se, og likedan i/ved gangfelt osv.... Men det går visst stort sett greit...... PS! Og de forholdsvis åpne og blekksprutlignende el.installasjoner var også å se overalt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg