Gå til innhold

BK: Just around the corner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På engelsk er det noe som heter: "Work the Scene" og som innebærer:

Om du har en følelse for et sted som kanskje er litt udefinerbar, men som får deg til å stoppe opp så kan det være en god idé å flytte seg rundt og se igjennom søkeren og kanskje finne det optimale utsnitt.

Kanskje var balkongen for liten for en slik forberedelse :)

Lenke til kommentar

På engelsk er det noe som heter: "Work the Scene" og som innebærer:Om du har en følelse for et sted som kanskje er litt udefinerbar, men som får deg til å stoppe opp så kan det være en god idé å flytte seg rundt og se igjennom søkeren og kanskje finne det optimale utsnitt.Kanskje var balkongen for liten for en slik forberedelse :)

Takker for kommentar Birger! :)

Balkongen var vel på ca. 3,5 x 1,5 m med utsikt lik "WYSIWYG" , og valg av brennvidde selvsagt den viktigste "variabel" .... ;)

Lenke til kommentar

Et bilde av noe jeg kjenner igjen , som gir gode minner om greske øyer, sol og varme. Utover det ble det litt urolig - blikket flakker litt rundt :) Sier det jeg mener jeg, så vet du det når det er andre veien også :)

Kanhende uten den dominante hvite veggen til venstre :)

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

He.he, ikke bare har han forbrutt seg mot svingforbudet ! gata er i tillegg enveikjørt , og ikke nok med det, han står jaggu meg nærmere en 5 meter fra krysset...er jo selv sjåfør i Oslotrafikken så dette så jeg umiddelbart ...hvis det var dette du mente Svein .

Ser en på de elektriske installasjonene mellom husene, kan en jo også der få gåsehud :hmm:

Utrolig flott dokumentasjon..klar femmer fra meg :)

Lenke til kommentar

Et bilde av noe jeg kjenner igjen , som gir gode minner om greske øyer, sol og varme. Utover det ble det litt urolig - blikket flakker litt rundt :) Sier det jeg mener jeg, så vet du det når det er andre veien også :)Kanhende uten den dominante hvite veggen til venstre :)

Takker for en grei kommentar, Jentungen 1! :)

Lenke til kommentar

He.he, ikke bare har han forbrutt seg mot svingforbudet ! gata er i tillegg enveikjørt , og ikke nok med det, han står jaggu meg nærmere en 5 meter fra krysset...er jo selv sjåfør i Oslotrafikken så dette så jeg umiddelbart ...hvis det var dette du mente Svein .Ser en på de elektriske installasjonene mellom husene, kan en jo også der få gåsehud :hmm: Utrolig flott dokumentasjon..klar femmer fra meg :)

Takker så mye Terje! :)

Det var bl.a. de bilene og deres plassering jeg bet meg mest merke i ja! Så ofte at det ikke var så veldig nøye med trafikkkulturen. F.eks. parkering i rundkjøringer var ikke uvanlig å se, og likedan i/ved gangfelt osv.... Men det går visst stort sett greit...... ;)

PS!

Og de forholdsvis åpne og blekksprutlignende el.installasjoner var også å se overalt....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...