TobiasG Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hei. Har sittet med litt VC++ og i programmet jeg har laget har jeg en statement som sier: if ( e->KeyCode == Keys::Enter){ RegistryKey ^ rk = Registry::LocalMachine->CreateSubKey( "SOFTWARE\\MySoft" ); if (rkCheck->Text == "16"){ rk->SetValue( "guimode", 10, RegistryValueKind::DWord ); rkCheck->Text = Convert::ToString(rk->GetValue("guimode")); lblMessage->Text = "GUI modus byttet!"; } -Localmachine\\SOFTWARE\\MySoft er key i regedit hvor DWORD'en ligger -DWORDen heter guimode. -rkCheck er en label som tidligere opp i source henter value av "guimodus" og gir text output på dette. Problemet her er at jeg kan ikke benytte meg av localmachine på x64. Jeg kan legge key'en i CurrentUser da funker det på både x64 og x86. Men med en gang den ligger under localmachine så går det ikke. Hvordan kan dette skrives om for å også fungere på x64? Endret 21. august 2012 av TobiasG Lenke til kommentar
TobiasG Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Glemte å si at den som standard skriver til WoW6432Node key'en som ligger under Software.. Skulle gjerne skrevet rett til de som ligger under local machine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå