wizhl Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg brukte 18-105mm og har tatt alle bildene selv. http://www.youtube.com/watch?v=AsZfHva7VYk Hva syntes dere? Takk for svar! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Bildene er greie nok, men jeg regner med at det er redigerings jobben du vil ha kritikk på ? Og der er det slutt på bildene etter 1min og 20 sek, resten er bare musikk ?? Du varierer med tiden hvert enkelt bilde skal vise og på noen bilder var tiden vel knapp. Ellers traff du på et sted der nytt bilde og musikk startet samtidig, bra ! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Tja, jeg ble dessverre ikke så imponert, verken over redigering eller bilder. Jeg synes overgangen mellom bildene er veldig kaotisk, jeg ville brukt en overgang hele veien, og ikke ti forskjellige, det tar mye av fokuset vekk fra bildene. Noen av bildene ble vist veldig kort, andre lenger. Og hvorfor ikke fade musikken når bildene er ferdig? Ser ikke helt vitsen med at halve filmen er svart med musikk i bakgrunnen. Men når jeg snakker om musikkvalget synes jeg at det var bra. De gangene jeg har lagd noe tilsvarende har jeg brukt en overgang og samme visningstid på bildene. Det enkle er ofte det beste. Endret 21. august 2012 av awesnes Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Bildene er greie nok, men jeg regner med at det er redigerings jobben du vil ha kritikk på ? Og der er det slutt på bildene etter 1min og 20 sek, resten er bare musikk ?? Du varierer med tiden hvert enkelt bilde skal vise og på noen bilder var tiden vel knapp. Ellers traff du på et sted der nytt bilde og musikk startet samtidig, bra ! Greia var at jeg rendra hele prosjektet og da kom musikken med (når det ikke var bilde) gadd ikke og rendre på nytt. så jeg bare tok og klippa det i youtube editor men det tar 10 år. Tja, jeg ble dessverre ikke så imponert, verken over redigering eller bilder. Jeg synes overgangen mellom bildene er veldig kaotisk, jeg ville brukt en overgang hele veien, og ikke ti forskjellige, det tar mye av fokuset vekk fra bildene. Noen av bildene ble vist veldig kort, andre lenger. Og hvorfor ikke fade musikken når bildene er ferdig? Ser ikke helt vitsen med at halve filmen er svart med musikk i bakgrunnen. Men når jeg snakker om musikkvalget synes jeg at det var bra. De gangene jeg har lagd noe tilsvarende har jeg brukt en overgang og samme visningstid på bildene. Det enkle er ofte det beste. Som jeg skrev over.. jeg gjorde dette i går kveld og jeg glemte rett og slett og fade ut musikken TABBE Da bruker jeg samme transition neste gang! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da bruker jeg samme transition neste gang! Prøv det, men selv om det er slik jeg foretrekker det, behøver ikke det å gjelde alle. Lenke til kommentar
wizhl Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Da bruker jeg samme transition neste gang! Prøv det, men selv om det er slik jeg foretrekker det, behøver ikke det å gjelde alle. Neida sefølgelig ikke. men må si at youtube fucker opp bildekvalitet og hvordan bilde blir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå