mobil_jenta Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Prøver å komme inn på en wordpress blogg som jeg har vært inne på flere ganger før men får bare opp feilmeldingen: Your PHP installation appears to be missing the MySQL extension which is required by WordPress. Jeg aner ikke hva dette betyr, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Dette har med DB på serveren WPen er installert - ikke noe med maskinen din å gjøre. Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Dette har med DB på serveren WPen er installert - ikke noe med maskinen din å gjøre. Ja det trodde jeg også men de som oppdaterer bloggen sier den funker helt fint og andre jeg har snakket med kommer inn uten problemer. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hmmm.. rart. Har du prøvd en annen nettleser? Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Ja har prøvd Firefox og Internet Explorer på pcen. Har i tillegg prøvd på iphonen men får samme melding der Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Send PM med adressen hvis du ikke vil utgi den her, så skal jeg se om jeg får samme melding. (eller gjelder det bare hvis du er innlogget og ikke bare besøker den uten dette?) Lenke til kommentar
mobil_jenta Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Har snakket med andre som bruker bloggen og de kommer inn uten problem... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Samme feil her, så lurer på om de besøker den på intranett ? (i så fall kan det virke som det er et port problem) Endret 21. august 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå