Viktor_D Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hei! Har nå nettopp fått meg ny SSD og HDD, hvor jeg bruker ssd'en som primærharddisk, bl.a installert W7 på den.. Mitt problem da er at jeg ikke finner HDD'en under "Datamaskin". Pcen har ikke noe problem med å finne harddisken da jeg finner den under diskbehandling og på boot menyen. Hvordan bruker jeg HDD'en? Er det jumpere som må brukes? Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jumpere trenger du ikke å tenke på. 1. Høyreklikk på min datamaskin og velg "Behandle" 2. Velg "Lagringplass" 3. Velg "diskbehandling (lokal)" _-_--_- Her har du oversikt over tilkoblede enheter, ser du en svart rubrikk der ett sted? hvis så, høyreklikk på det, så får du opp en rekke valg, derfra er det straight forward Lenke til kommentar
Viktor_D Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Hmm, er fortsatt litt newbie med det her da.. HDDen står på disk 0, klar og alt, men som utildelt. Må jeg opprette et nytt volum da? Lenke til kommentar
Viktor_D Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Ja, det må man (For å svare meg selv) Har fikset det nå! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stemmer! Da er du i gang, og problemet vil være løst, når du velger nytt volum, velg hurtigformater, angi "bane" - (en bokstav) eks. D: , velg navn på disk Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Takk for løsning. Hjalp også på Sata hdd dockingstasjon Endret 21. august 2012 av travis_g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå