josse66 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sensommer i Lofoten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det første jeg ser er at det er mye støy i bildet. F.eks. er skroget til båten fult av røde prikker som (jeg antar) ikke skal være der. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stemningfult, stilrent og vakkert. Som nevnt er det en god del fargestøy når bilde studeres i full størrelse, men det er ikke skjemmende i normalformatet. Du kunne unngått mye av denne støyen ved å velge en større blenderåpning, selv om det hadde gått litt på bekostning av dybdeskarpheten. Kompet er ganske tungt på høyre side, og horrisontlinjen er også litt for sentrert. Hvis du trekker en vertikal linje midt i bildet, vil du se at venstre halvdel blir så og si tom, og da blir bildet veldig sidetungt. Hadde den flotte båten vært fortøyet den andre vegen med akterenden pekende ut mot venstre, hadde dette bildet blitt perfekt. Men med det utgangspunktet du hadde, synes jeg du har gjort en bra jobb. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kjempefint-eg hadde kutta litt av himmelen-så det ikkje blei så midtstilt Lenke til kommentar
Mgr_Buddha Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ros til gode kommentarer. Lærerikt for en fersking. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Veldig god stemningsskildring, stor ro. Ser ikke støyen nevnt her, så jeg må nok fortsette å kalibrere skjermen min.. Lenke til kommentar
josse66 Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 takk for gode tilbakemeldinger,er ganske fersk så det er lærerikt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg