krumspring Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 hei, var på byen i helga så var det ei jente på gata som lurte på om jeg ville ha en "good time". er litt sjenert så sa nei Burde jeg ha sagt ja? hadde det blitt noe på meg hvis jeg gjorde det jeg er egentlig heldig med utseendet, men har ikke opplevd å bli sjekket opp før 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Så klart. Ja takk begge deler skulle du sagt. Gjør det neste gang. Lenke til kommentar
krumspring Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 okay skal huske det? skal ut på byen neste helg kanskje med en kompis. hva skal jeg si etter det? kompisen min bare lo av meg og så at jeg "burde ha pengboka klar" hvis jeg sa ja. hva mente han, må jeg kjøpe kondomer selv. er det ikke vanlig at jenta har kondomer? Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 om du vil betale/risikere å få kjønnssykdommer kunne du sagt ja ... Lenke til kommentar
Populært innlegg Nedward Skrevet 21. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2012 Det virker på meg som om du ikke helt skjønner at det var en hore som kontaktet deg. Mao. du burde sagt ja om du vil ha sex med en hore, mot betaling. Om hun har komdom eller ikke aner jeg ikke, men det kan jo være lurt å ta med dine egne, som du vet er i orden. 12 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Antall poster lagt sammen med at denne personen har et annet lignende "jeg er blåst" topic gjør at vi alle burde anta dette for troll Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Tror det var en hore hvis hun spurte om good time... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Wow, da har man draget, om man blir tilbudt sex av ei hore. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg