Psycho Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Heisann folkens, skal kjøpe nytt headsett etter at mitt Creative Fatal1ty MK11 er blitt ødelagt. Har mest sannsynlig klart å klemt ledninga på et eller annet vis, så når jeg skal høre på musikk hører jeg bare det musikalske(?), og ikke vokalisten. Ser mange anbefaler Logitech G35, men det er uaktuelt pga USB-koblinga. Hva er vitsen med bra lydkort da? Så, jeg vil ha et headsett MED mikrofon, som ikke har USB-kobling, og som koster under 700. Kan gå med på 800 om det er djevelsk bra. Helst egnet til gaming, da jeg bruker anlegget til musikk bla. Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Par spørsmål; 1. Er lydkvalitet nr.1 prioritet? (selvfølgelig da innen gaming headset som du nevner). 2. Skal det ha støtte for enten virtual surround eller innebygget surround, eller går stereo fint? Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 1. Skal jeg ha lydkvalitet, må jeg vel ut med minst en tusenlapp eller to. Så egentlig ikke. 2. Stereo går fint. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har hørt vengeance 1300 er bra, men har ikke mye erfaring med det. Prøvde det på TG, og førsteinntrykket var i allefall bra Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Har notert det. Bra pris i hvertfall. Ingen andre som har erfaringer? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Har ett CM Storm 5.1 selv jeg er veldig fornøyd med - har både USB og 3.5mm Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Vurderer å kjøpe et headset uavhengig mic, og en ekstern mic. Noen med gode erfaringer med dette? Finner ganske lite micer rundt om kring på nettet. Micen må klare å fjerne litt bakgrunnsstøy da pcen bråker litt. Hvilke headset er til å anbefale da? Lenke til kommentar
nipton Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Da må du over til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916301&st=0 eller https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=352 for å få hjelp. Svært lite noice canceling clip on mics, bedre å kjøpe en logitech desktop mic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå