Gå til innhold

BK: SIVSANGER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant dette!

Bra at du legge ved slik følgeinformasjon, ellers hadde jeg begynt å lure gitt! ;)

En slags "drømmeeffekt" over dette bildet.

Flippingen funker greit ja! (Et smart triks som sikkert mange kan legge seg på minnet)... ;)

PS!

"Ikke noe særlig" var ærlig talt det første jeg tenkte når jeg så bildet, men faktum er at bildet vinner seg ved gjentatte visninger!! Så dette er et godt eksempel på at en kan la seg lure av et raskt førsteinntrykk!

Lenke til kommentar

Interessant dette! Bra at du legge ved slik følgeinformasjon, ellers hadde jeg begynt å lure gitt! ;)En slags "drømmeeffekt" over dette bildet. Flippingen funker greit ja! (Et smart triks som sikkert mange kan legge seg på minnet)... ;) PS! "Ikke noe særlig" var ærlig talt det første jeg tenkte når jeg så bildet, men faktum er at bildet vinner seg ved gjentatte visninger!! Så dette er et godt eksempel på at en kan la seg lure av et raskt førsteinntrykk!

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Svein Magne - og så fint at du brukte litt ekstra tid på bildet :)

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt dette i litt større format Birger men da du allerede har beskjært det mye skjønner jeg at du ikke legger ut mer .Tar den litt lettvinte veien her og sier at Svein har beskrevet det meget bra..henger meg rett og slett på han :)

Som du kanskje ser så har jeg nå endret tittel til "Sivsanger", Terje - etter tips fra Slettamann.

Skulle gjerne hatt lengre brennvidde slik at større format ble tilgjengelig eller at jeg kom nærmere fuglen, men en annen gang kanskje.

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Terje ! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...