Mr Serious Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hei, har vært innom her får å fått litt hjelp før. Men har tenkt videre, å funnet ut jeg kanskje heller skal gå for "in ear" hodetelefoner. Så nå er jeg ganske forvirra på hva jeg skal kjøpe Har sett på 4 hodetelefoner som jeg har lyst på. Men trenger hjelp til å velge Så håper noen inne på forumet her kanskje har noen av disse selv? - Beyerdynamic hodetelefon DT770 32 Ohm - Monster Beats by Dr.Dre Solo HD - Monster Cable Turbine - MONSTER CABLE BEATS BY DR. DRE MIXR Så det jeg ser er at nesten alle har skrytt DT770 opp til himmels så den firster ganske mye. Men er redd for at bassen er litt tam til dubstep etc. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744860 Beats by Dr.Dre Solo HD er ganske fristende for vet bassen er god, men er redd for at de bråker mye for de som sitter rundt meg. Altså sitter i bilen og alle kan høre musikken min. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611215 Monster Cable Turbine er vell de jeg er mest posestivt innstilt til, men har ikke funnet så mange tester så vet ikke helt hvordan de er. Har egentlig aldri fått slike til å sitte bra i øret mitt, men har bare kjøpt jalla før vellogmerke. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493716#extra MONSTER CABLE BEATS BY DR. DRE MIXR Er jo ganske fine å se på og bassen er god. Men hvordan er de på å holde lyden inni hodetelefonene? Vil som sagt før at helst ingen skal høre musikken min mens jeg hører på sånn halvveis høyt volum Håper noen kan hjelpe meg, for jeg trenger det! (Takk) Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Beyerdynamic hodetelefon DT770 32 Ohm - Helt klart, disse kan også fåes custom made (har ikke linken i hodet, men hvis det faller i interresse så kan jeg finne igjen denne). Ville overhode ikke velge Doctor greiene under noen omstendigheter, er som med apple, du betaler for merket, selvfølgelig er det "go lyd", hvis du liker bass, er ikke den javne og fine klangen som i BD, disse har ordentlig kvalitet og det skal litt til å overgå dem. 1 Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Ja blir sannsynligvis dem da. Men skal snart til Polen med klasse, noe som betyr meget meget mange timer på bussen, er da redd for at det skal være vanskelig å sitte med Hodetelefon, å da kanskje spesielt DT770 32 Ohm som ser ganske store ut. Derfor jeg tenkte på "in ear" hodetelefonene Noen som har noe flere tips? Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 (endret) Hater å "bumpe" men skal bestille så fort som mulig så trenger hjelp Endret 23. august 2012 av Mr Serious Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hadde valgt DT770, ingen tvil! Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Har nå bestilt "Beyerdynamic hodetelefon DT770 32 Ohm" Håper det ble et bra kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå