Lazee1234 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hei! Vil gjerne vite risikoen for bivirkninger ved bruk av Preparatet testosterone enanthate, eller andre for den saks skyld. Ja, jeg er klar over at det kommer bivirkninger, men i hvilken grad? Jeg er ikke ute etter en moralpreken om hvor dumt det er osv osv, spar dere. Jeg er 20 år, trent regelmessig i over 1 år. Trenger svar fra folk med erfaring, ikke dere andre Takk for svar! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 100 % bivirkninger er større muskler, mere pump og heite blikk fra teite jenter. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Aner ikke. Men vil du oppnå noe særlig positiv effekt, ved å bruke det en gang? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Hei! Vil gjerne vite risikoen for bivirkninger ved bruk av Preparatet testosterone enanthate, eller andre for den saks skyld. Ja, jeg er klar over at det kommer bivirkninger, men i hvilken grad? Jeg er ikke ute etter en moralpreken om hvor dumt det er osv osv, spar dere. Jeg er 20 år, trent regelmessig i over 1 år. Trenger svar fra folk med erfaring, ikke dere andre Takk for svar! Du blir dummare ta det. Og for deg er det kritisk... Du spør om "steroider" og lurer på kas bi-effekter DU kommer til å få (får her kjenner alle til din helsehistorikk!) og vi veit nøyaktig kas ein du har tenkt å bruke og kor stor dose.... Google er din venn. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ingen erfaring med dette, men ser ikke helt vitsen med å bruke det en gang, om du skal teste det ut bør du vel ihvertfal kjøre det i en liten periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå