Jan Erik Engan Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Bryggelangs i Solnedgang Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fra Drammen,og kanskje ikke der folk oppholder seg mest;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Master og tauverk mot kveldshimmelen er alltid stemningsfult. Jeg liker stemningen i bildet. Det er nesten så jeg kjenner tjærelukten. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kanskje ikke der det oppholdt seg så mange - før dette bildet kom Nydelig stemning og lys. Supert at du viser frem Drammen på denne måten også. Byen har jo så mye spennende på Strømsø siden også Bildet var litt mørkt inntil det ble mørkt rundt meg - sliter litt med en dårlig skjerm Gleder meg til å se flere bilder Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Trodde nesten du hadde vært en tur på brygga mi Stemningfult og vakkert, seøv om det ble litt mørkt i skyggepartiene Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ein liten tanke lysere-ellers fint lys/farger og stemning Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Master og tauverk mot kveldshimmelen er alltid stemningsfult. Jeg liker stemningen i bildet. Det er nesten så jeg kjenner tjærelukten. Takker;) Kanskje ikke der det oppholdt seg så mange - før dette bildet kom Nydelig stemning og lys. Supert at du viser frem Drammen på denne måten også. Byen har jo så mye spennende på Strømsø siden også Bildet var litt mørkt inntil det ble mørkt rundt meg - sliter litt med en dårlig skjerm Gleder meg til å se flere bilder Takker;) Er mørkt bilde,så ikke sikkert det bare er skjermen din;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Trodde nesten du hadde vært en tur på brygga mi Stemningfult og vakkert, seøv om det ble litt mørkt i skyggepartiene Takker;) Ja du har i hverfall gitt meg innspirasjonen til dette,selv om det ikke er på brygga di Mørkt ja...gjorde den tabben å kjøre på blender prioritet.og har ikke stort mer justere på lyset her,før bilde sprekker opp i skyggene.Så får heller ta noen nye;) Ein liten tanke lysere-ellers fint lys/farger og stemning Takker;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nydelige farger og bilde totalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg