Gå til innhold

BK: Bryggelangs i Solnedgang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke der det oppholdt seg så mange - før dette bildet kom ;) Nydelig stemning og lys. Supert at du viser frem Drammen på denne måten også. Byen har jo så mye spennende på Strømsø siden også :) Bildet var litt mørkt inntil det ble mørkt rundt meg - sliter litt med en dårlig skjerm :) Gleder meg til å se flere bilder :)

Lenke til kommentar

Master og tauverk mot kveldshimmelen er alltid stemningsfult. Jeg liker stemningen i bildet. Det er nesten så jeg kjenner tjærelukten.

Takker;)

Kanskje ikke der det oppholdt seg så mange - før dette bildet kom ;) Nydelig stemning og lys. Supert at du viser frem Drammen på denne måten også. Byen har jo så mye spennende på Strømsø siden også :) Bildet var litt mørkt inntil det ble mørkt rundt meg - sliter litt med en dårlig skjerm :) Gleder meg til å se flere bilder :)

Takker;)

Er mørkt bilde,så ikke sikkert det bare er skjermen din;)

Lenke til kommentar

Trodde nesten du hadde vært en tur på brygga mi :)

Stemningfult og vakkert, seøv om det ble litt mørkt i skyggepartiene

Takker;)

Ja du har i hverfall gitt meg innspirasjonen til dette,selv om det ikke er på brygga di :dribble: Mørkt ja...gjorde den tabben å kjøre på blender prioritet.og har ikke stort mer justere på lyset her,før bilde sprekker opp i skyggene.Så får heller ta noen nye;);)

Ein liten tanke lysere-ellers fint lys/farger og stemning

Takker;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...