morgan_kane Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hei, trenger en skjerm jeg kan ha på skolen. Må være 22-24" størrelse,Led og full hd. Budsjett er på ca 12-1400 kr MAX. Med andre ord jeg må like den for å betale så mye. Jeg spiller ikke så mye, og skjermen skal kobles på en laptop. Helst via HDMI. Endret 23. august 2012 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Bumper denne tråden med litt tilleggsinfo siden ingen har svart Grunnen til at jeg vil ha en skjerm på 22-24" er fordi det er lettere å arbeide med diverse programeringsprogrammer da de krever mye skjermplass. Vet ikke helt hva jeg skal se etter når jeg ser på diverse skjermer. Jeg har aldri kjøpt meg en PCskjerm før så har egentlig null peiling på hvilke kriterier som er viktige for meg. Jeg er ute etter en Ledskjerm fordi jeg synes de er behagelige å se på. (har det på laptoppen min) Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=640799 Vurderer denne selv. Går på tilbud akkurat nå. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 Ser grei ut, bortsett fra at det ikke er hdmi, Får jeg full hd via vga kabel? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 se på: http://forum.notebookreview.com/hardware-components-aftermarket-upgrades/474781-vga-max-resolution.html så des høyere oppløsning på VGA des dårligere blir grafikken. Så DVI er nok anbefalt i så fall. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Okei, da må jeg ha hdmi pga at jeg ikke har dvi på laptoppen min Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ja, du får full HD med VGA-kabel. Det er få PC-skjermer som har HDMI, spesielt blant de rimelige. Du kan jo bare bruke en HDMI til DVI overgang hvis du ikke vil bruke VGA. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. august 2012 Forfatter Del Skrevet 27. august 2012 Var innom IT kontoret på skolen og fikk lånd meg en LCD skjerm helt uten videre. så nå trenger jeg ikke kjøpe likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå