eiriksen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg hadde The Sims orginal versjon for noen år siden, men det ivlle ikke spille på pcen min. Litt rart syntes jeg for hvis jeg ikke husker feil så holdt pcen min i alle spesifikasjoner. Er de noen som har spillet og kan fortelle meg spesifikasjonene? Lenke til kommentar
Melloweitsj Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 What are the minimum requirements for The Sims? To play The Sims you will need: Windows 95 or 98 233 Mhz or faster Intel Pentium processor or AMD K6 32MB RAM 2MB Video Card, 16-bit Color Capable - DirectX 7 Certified Sound card - DirectX 7 Certified 300 MB free hard disk space (additional space required for DirectX 7 installation and Windows swap file) Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette var morsomt. Du kaller tråden "The Simps" i stedet for "The Sims". God idé egentlig. The Sims satt i Simpsons-verden. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Dette var morsomt. Du kaller tråden "The Simps" i stedet for "The Sims". God idé egentlig. The Sims satt i Simpsons-verden. Det var jo bare en skrivefeil.... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Gode ideer kommer ofte frem i lyset pågrunn av feil :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå