Chillin123 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hei, jeg går VG2 nå, yrkesfaglig. Men har ombestemt meg litt hva jeg vil. Er det mulig å ta bare de nødvendige fagene for å komme inn på VG3 påbygg til generelstudiekompetanse? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvorfor ikke spørre det på skolen om det? Rådgiver eller andre? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Du trenger bestått i alle programfagene for å få vitnemål. Fellesfag som du også skal ha når du går påbygg, spiller ingen rolle siden de ikke er avsluttende. Norsk og kroppsøving er de jeg kommer på akkurat nå. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Du trenger bestått i alle programfagene for å få vitnemål. Fellesfag som du også skal ha når du går påbygg, spiller ingen rolle siden de ikke er avsluttende. Norsk og kroppsøving er de jeg kommer på akkurat nå. Så det er ingen vei utenom programfagene? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ikke om du vil ha vitnemål. Og det er jo hele poenget med påbygg. Men det bør være mulig å ta andre programfag, spesielt som privatist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå