Torhild Jansen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Morgentåke. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ser ikke så mye tåke her Men det er et godt komponert og godt eksponert bilde. Perfekt valg av blenderåpning Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stemningsfullt bilde, tross tupperwarebåtene. Fin og autentisk skildring av morgenstund. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Et godt eksponert bilde og god dybdefølelse, Torhild - men lurer på hvorfor denne kraftige cyanfargen på himmelen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Et godt eksponert bilde og god dybdefølelse, Torhild - men lurer på hvorfor denne kraftige cyanfargen på himmelen. Ja jeg lurer på det samme - her er ikke gjort noe med fargene, men kanskje det kommer av at jeg har brukt pola-filter Stemningsfullt bilde, tross tupperwarebåtene. Fin og autentisk skildring av morgenstund. Tusen takk for kommentaren Ser ikke så mye tåke her Men det er et godt komponert og godt eksponert bilde. Perfekt valg av blenderåpning Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ja det var det jeg tenkte, men ikke skrev, Torhild - at det kan være at du har brukt pol.filter. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nydelig og stemningsfullt! Og, hehe,.. praktfulle tupperware-båter som Løkken sier. Paktiske også - får jo kanskje tid til å bruke båt også da Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Her er det stille-fine farger/lys og komp. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Nydelig , her kan en landkrabbe kjenne lukta av rammsalt sjø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg