fjarle Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Rykter om Galaxy S III Mini og Galaxy S II+ i forkant av IFA-messen i Berlin. Blir Samsungs toppmodell mindre? Lenke til kommentar
phel21 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg håper den blir betydelig mindre, lettere og robust (IP67). Kombiner det så med docking i et 10" brett for innendørs bruk, eller en docking-stasjon tilknyttet TV via HDMI og med BT tastatur/fjerkontroll. Lenke til kommentar
Geeza Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Veldig interessant synes jeg! Savner mindre og lettere droider med god spec. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Kombiner det så med docking i et 10" brett for innendørs bruk Du mener at du vil legge telefonen inni nettbrettet? Da blir jo nettbrettet unødvendig tykt og tungt, som gjør det uaktuelt for de aller fleste. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Mini S III blir spendene å se hvordan den ser ut. Lenke til kommentar
iPaal Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Vil garantert bli suksess. Enda tøffere konkurranse for iPhone. MANGE som synes S3 er for stor. Tror 4" er det optimale for mardedet generelt. 1 Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Veldig bra om dette stemmer. Selv er jeg superfornøyd med S3, men jeg må strekke meg litt når jeg bruker den med en hånd og skjønner at den kan være for stor for enkelte, så at de lanserer en mindre versjon er veldig bra. Det er godt at man får muligheten til å få en topp-specet Androidtelefon i litt mindre størrelse. Blir også spennende å se hva de kan få til med neste Note. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Irriterer meg at ingen klarer å lage en "mini" versjon med samme specs som toppmodellen foruten mindre skjerm. Lenke til kommentar
phel21 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Du mener at du vil legge telefonen inni nettbrettet? Da blir jo nettbrettet unødvendig tykt og tungt, som gjør det uaktuelt for de aller fleste. Siden man har full funksjonalitet også uten brett minsker behovet for å dra på brettet overalt og da spiller ikke tykkelse så stor rolle lengre. Vekt er alltid viktig, men overkommelig. Jeg syntes f.eks. ikke Asus Padphone var så ille sammenliknet med andre brett da jeg prøvde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg