Joachim_F Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sony ønsker deg velkommen til jungelen i september. Les hele saken Lenke til kommentar
cterjesen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Testet dette under E3 i år. Overraskende moro, men utviklerne sa at menneskeheten hadde forlatt Tokyo, ikke at den hadde dødd ut. Hvorfor Tokyo var forlatt sa de ikke. Tviler på at dette er endret siden da. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Driver å spiller den japanske utgaven nå for tiden, meget morsomt spill. Lenke til kommentar
TobbenTM Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hadde ett lite håp om at dette faktisk kunne blitt ganske episk men så så jeg at det var en sidescroller. Hadde vært bedre med første/tredje-persons. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hadde ett lite håp om at dette faktisk kunne blitt ganske episk men så så jeg at det var en sidescroller. Hadde vært bedre med første/tredje-persons. tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det funker ganske bra egentlig. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (ironi)Har alltid drømt om å være en tiger i et postapokalyptisk Tokyo (/ironi). Man må vel nesten være japaner for å ha en sånn sær smak. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 ein må nokk væra litt japanar for å tykkje dette e bra ja. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 lol produsere nye generasjoner. vell høres jo greit ut får se om jeg ikke går på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå