Evidenze Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hei. Jeg er 17år og skal ta førerkortet i Rogaland, men jeg lurer litt på hvilke skoler som er bra og billige. Håper at noen av dere som har tatt lappen kunne hjelpe meg litt. Jeg ser etter en billige skole, helst rundt 30(eller billigere), og jeg kan godt ta et intesivkurst, noe som jeg vet finnes i Haugesund. Takker for svar! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Tips: Tror det finnes en gammel (utdatert?) tråd som omhandler emnet. (Tittelfeltet ditt er litt upresist, btw) Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) nå er det 4 år siden jeg kjørte opp til klasse B! jeg kjørte opp i bodø. og regner med at prisene er blitt høyere på disse 4 årene. jeg betalte 16000 kr blank for ferdig med lappen i hånda. med dem 16000 kr strøyk jeg på teorien 2 ganger da jeg var sløv med å lese først da. men kjøringa gikk glatt. hadde vell ikke mer enn 4-5 kjøretimer. og i tilleg alt det andre obligatoriske slik som mørkekjøring og glattkjøring og langkjøring osv. og jeg valgte den nest dyreste skolen her i bodø da dem har holdt på lengst her. men tviler på du har tenkt å reise til bodø for å kjøre opp til billappen. men var bare et innspill jeg kom med om hvor mye jeg betalte. har hørt at det er bare halve prisen her nord enn hva det er i oslo. men skal ikke si noe sikkert. Endret 4. september 2012 av 1915 Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg kjenner ikke til noen skoler i Rogaland, siden jeg ikke kommer derfra. Men kjøreskoler har som oftest ganske lik pris innimellom. Det står vel på nettsidene deres også. Desverre kan jeg ikke hjelpe deg mye her. Men du må regne med å bruke godt over 20 000kr. Kommer ann på hvor flink du er og hvor raskt du utvikler kjøreevnen. Selve oppkjøringen hos meg kostet 2000, det kostet 800 ca for oppkjøringen og 1 200 for leie av kjøreskolebil. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hør med andre som er noen få år eldre en deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå