fotogigen Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Baby. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Synes dette ble veldig bra. Fint komp og godt eksponert. Blitsen er brukt med omhu og forsiktighet, og det gir et godt resultat Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 tusen takk Wasco! forresten hyggelig å se at du er aktiv her igjenn :=) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Liker at du holder et lavt perspektiv og er nede på gulvet sammen med babyen, Geir ! Sepiatonen ble fin og det samme er komposisjonen. Det som jeg opplever som minus er to ting og det ene er den store slagskyggen under ansiktet og som du kunne lett unngått med en reflektor. Det andre er smykket, som jeg synes tar litt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Tusen takk, Birger for inspill! jeg tar det med meg videre som lærdom.veldig greit å få tilbakemeldinger, spesiellt på denne typer bilder som er langt utenfor den sjangeren jeg vanligvis fotograferer i ( natur ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Synes dette var et bra portrett jeg! Liker vinkelen inn på barnet. Smykket kan jo tålereres også, siden dette sikkert kan ha en viss affeksjonsverdi for familien.... Sepiatonen eller hva det er står godt til motivet her. Er dog litegrann usikker mht. "det bak" på slike portretter. Vil kanskje tro at en i dette tilfellet bør ha "more or less"! Men som sagt, alt i alt et bra portrett dette! God 4'er! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Veldig bra Geir Magne Er enig med Birger her om skyggen under haken, den er for framtredende..ellers er jo dette nydelig . Lenke til kommentar
karoald Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Ikkje så godt greie på dette-men synest det vart fint-hadde prøvd å fått vekk litt av det på ryggen,trekker min oppmerksomhet litt for mykje dit og lurer på kva det er--- Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Det er nok bare beinet Karost..disse unge skapningene er litt mer bøyelig en oss gamlingene, men faktisk enig at det er litt generende da det er utydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg