Arodem Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Gratisspillet Generals 2 fokuserer på nettspilling og e-sport ved lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
TiT4N Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Litt synd at de ikke har med en singleplayer story. Likte veldig godt de i fra Generals og ZH. Men grafikken imponerer. Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Då drit eg i det spelet.. Generals var dritbra, men ingen singleplayer ingen speling! Lenke til kommentar
Dzeni^^ Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stakkars folks? for online spilling er farlig, tenk å tape i et spill og miste selvtillit. Singel player er bra, da kan jeg leve i min egen lille verden og være best! Ingen kan ta det fra meg? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stakkars folks? for online spilling er farlig, tenk å tape i et spill og miste selvtillit. Singel player er bra, da kan jeg leve i min egen lille verden og være best! Ingen kan ta det fra meg? Singelplayer har altid vært en veldig viktig del av C&C, med sin cheesy historie og morsomt dårlige filmsekvenser. Men orginale generals var untaget, så singelplayer ikke så farlig for meg i dette tilfellet. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Bah, jeg som så frem til å spille gjennom story missions, og gjerne skirmish mot cpu. Var aldri noe spes fan av multiplayer fordi det ble kun rush samt jeg var ikke så god i mp. Likte å kose meg med å bygge store hærer og krige mot cpu i skirmish. Er heller ikke noe fan av at alle spill skal være F2P samt kreve nett-tilgang hele tida. 2 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg suger i MP i RTS så dette blir ikke noe spill for meg. Har ikke spilt noe særlig RTS siden Red Alert 2, men jeg likte skirmish mot CPU og singleplayer. Gyland slo meg alltid de få gangene vi spilte MP. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stakkars folks? for online spilling er farlig, tenk å tape i et spill og miste selvtillit. Singel player er bra, da kan jeg leve i min egen lille verden og være best! Ingen kan ta det fra meg? Strong troll. 1 Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stakkars folks? for online spilling er farlig, tenk å tape i et spill og miste selvtillit. Singel player er bra, da kan jeg leve i min egen lille verden og være best! Ingen kan ta det fra meg? haha nokon som er litt sint i dag 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Esport-satsing, faktisk. Trur det når eg får sjå det. Lenke til kommentar
steinarsen44 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 E-sport? Av alle dumme ting ett RTS spill skal satse på, så er vel e-sport det dummeste. De må vel skjønne at de ikke vil kunne komme i nærheten av å bli en e-sport pga Starcraft? Lenke til kommentar
Torsdag Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da sier man "Nei takk!". Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da blir det ikke kjøpt av meg. Foretrekker historiedrevet spill. Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da blir det ikke kjøpt av meg. Foretrekker historiedrevet spill. Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst Skulle da tro at de med enda større sosial angst låste seg inn alene med singleplayer? 3 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Stakkars folks? for online spilling er farlig, tenk å tape i et spill og miste selvtillit. Singel player er bra, da kan jeg leve i min egen lille verden og være best! Ingen kan ta det fra meg? Ikke farlig, men det tar vekk muligheten for modding, noe som gjorde Generals ZH bra. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Enda en grunn til å ikke spille dette. Hvorfor må så mange spill fokusere på esport? Vil jeg spille esport RTS så blir det SC2... Fuck EA, på tide med boikott... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da veit jeg at det kommer til å floppe innen C&C community og fansen. Men så har vi de idotene som aldri har brydd seg om C&C som ødelegger alt Kommer aldri til å bli spilt! GENERALS SKAL VÆRE MED SP! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da blir det ikke kjøpt av meg. Foretrekker historiedrevet spill. Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst Skulle da tro at de med enda større sosial angst låste seg inn alene med singleplayer? Det kan nok diskuteres. Online-interaksjon er sikkert veldig fristende for folk med sosial angst fordi det betyr at de kan ha en form for sosialliv på sine egne premisser. Jeg spiller sjeldent multiplayerdelen av spill jeg kjøper pga. høylytte minoriteter av rævhull og selvfølgelig at multiplayer handler om repetisjon. Får heller lite ut av akkurat dét. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da blir det ikke kjøpt av meg. Foretrekker historiedrevet spill. Multiplayer spill er for folk med litenpenis komplekser og sosial angst Skulle da tro at de med enda større sosial angst låste seg inn alene med singleplayer? Det kan nok diskuteres. Online-interaksjon er sikkert veldig fristende for folk med sosial angst fordi det betyr at de kan ha en form for sosialliv på sine egne premisser. Jeg spiller sjeldent multiplayerdelen av spill jeg kjøper pga. høylytte minoriteter av rævhull og selvfølgelig at multiplayer handler om repetisjon. Får heller lite ut av akkurat dét. Ja, jeg ser jo den. Jeg har nok en god balanse mellom singel og multi. Av multiplayer spill er jeg avhengig av miljøet i spillet er ålreit. Noe som utelukker spill som LoL, HoN, Dota osv. Nå om dagen spiller jeg stort sett bare World of Tanks i multi. Der er det stort sett ålreite folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå