xcvbnmollll Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 hjelp! skulle nettop sette på tven, men når jeg trykker på "på" knappen på fjernkontrollen så begynner en fæl "gnissing" eller hva man kan kalle det for. så begynner det å lukte svidd. så jeg trykker av knappen på tvn. så nå sitter jeg her uten å helt vite hva jeg skal gjøre. svielukten har gitt seg. skal jeg prøve å slå på tvn igjen, eller kan det være farlig? redd for det skal brenne. tips? det er forresten en kassetv, vet ikke hvor gammel. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 over 5 år gammel(såfall gjelder ikke reklamasjon lenger)? putt den på en miljøstasjon og finn deg en ny tv. mange som girbort tv og man får kjøpt billig ny tv. Lenke til kommentar
avo Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg tror nok den like godt kan kastes. I beste fall er den bare full av støv, i verste fall er den en brannbombe. Om du har planer om å la den leve videre må du få noen kyndige til å se på den FØR du prøver igjen. Dra ut støpselet så så slipper du åkomme hjem til en utbrent stue. Lenke til kommentar
xcvbnmollll Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 takk for svar. tror den er over 5 år ja, sto hvertfall i leiligheten da jeg flyttet inn for 2 år siden:) skal ta kontakt med huseier å høre hva han sier. men er det sånn at den ikke tar fyr om ikke kontakten er i? ble litt redd for å gå ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå