Dr. Brodsky Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Jeg kjøpte i går et spill, og ventet spent på at det skulle bli ferdig å laste ned, men da det hadde kommet ca 50% begynte nedlastingen plutselig fra begynnelsen igjen. Jeg valgte da å slette alt som var lastet ned, og begynne hele nedlastingen enda en gang. Det skulle jeg visst ikke ha gjort; nå får jeg ikke startet nedlastingen. Beskjeden jeg får er at serveren er opptatt, og at jeg må prøve igjen om noen minutter. Jeg har prøvd mange ganger i løpet av et døgn. Jeg tviler på det er serveren som er opptatt. Jeg har heller ikke noe problem med å laste ned andre spill. Jeg har prøvd det meste føler jeg, alt fra reinstallasjon av Steam til å slette alle lokale filer fra spillet og begynne på nytt og velge andre servere. Etter å ha søkt litt rundt har jeg funnet flere som har opplevd det samme, men jeg har ikke funnet andre løsninger enn at det kanskje plutselig begynner å virke igjen etter noen dager. Håper noen her kan hjelpe... Endret 21. august 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Ja, da har jeg i løpet av dagen prøvd alt for å fikse problemet. Har funnet utallige løsninger, men ingen har funket...bort sett i fra den første løsningen jeg fant; vente noen dager. Nå funker det plutselig! Det hadde jo uansett vært greit med en løsning som ikke innebærer alt for mye venting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå