PSV Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) VS Barclays Premier League -------------------------------------------------------------------- Lørdag 25.august 2012 Old Trafford, Manchester Kick-off: 16:00 (GMT+1) Dommer: ?? Siste fem: 26.03.12 - Manchester United 1-0 Fulham 21.12.11 - Fulham 0-5 Manchester United 09.04.11 - Manchester United 2-0 Fulham 22.08.10 - Fulham 2-0 Manchester United 14.03.10 - Manchester United 3-0 Fulham ---------------------------------------------------------- Fulham er et lag vi tradisjonelt sett har hatt et veldig godt tak på hjemme, hvor vi faktisk ikke har tapt siden 2003/04-sesongen der vårt eneste hjemmetap mot Fulham de siste 30 årene kom, så dette er en idéel kamp for oss å slå tilbake etter vår forferdelig tamme åpningskamp mot Everton. Det antas at Evans er tilbake til denne kampen og vil da etter all sannsynlighet danne stopper-duoen sammen med Vidic. Da er det rimelig å tro at Carrick blir flyttet frem på midten for å spille "den defensive" av de to/tre på midten. Forventer ellers å se Robin Van Persie få mer enn 20 minutter mot Fulham, ser gjerne at han starter i tospann med Rooney. Mitt tips: 3-0 Endret 20. august 2012 av PSV Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Sier 4-1 som isted, håper vi stiller med følgende lag: De Gea Rafael-Evans-Vidic-Evra Carrick-Cleverley Valencia-Kagawa-Rooney RVP Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Håper vi stiller følgende De Gea Rafael-Vidic-Carrick-Evra Anderson-Scholes Valencia-Kagawa-Rooney Persie Nani kan bare drite å spille på ei stund visst han ikke beviser bedre. Gjør seg ikke akkurat fortjent til en startplass. Heller Young. Aldri putt Valencia på backen når vi har Rafael tilgjengelig..pls.. Endret 20. august 2012 av Tarmsprekkar Elof 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 At du vil fortsette å ha Carrick som midtstopper etter kveldens drittkamp, skjønner jeg ikke bæret av, tar heller folk fra rekruttlaget inn (Michael Keane f.eks) Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Kunne heller tatt Wootton som har vel spilt bra på reservelaget? Men skadene på midtstopperne våre er dessverre ute til neste kamp og endel lenger på smalling og jones tror jeg.. Men ja skulle hatt Carrick på midten til neste. Satse på å prøve et av talentene som midtstopper hadde gjort seg Endret 20. august 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. august 2012 Rapporter Del Skrevet 20. august 2012 Håper Fulham vinner. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Sier 4-1 som isted, håper vi stiller med følgende lag: De Gea Rafael-Evans-Vidic-Evra Carrick-Cleverley Valencia-Kagawa-Rooney RVP 100% enig. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Det er vel sannsynlig at Evans ikke blir klar (ref manutd.com) så da vil nok Carrick ta den plassen til lørdag også. Men må si jeg føler meg tryggere med Carrick bak der enn Rafael. Blir så stresset av å se han spille. Dog trengs Valencia lenger fremme... Nani håper jeg ikke sitter på benken engang. Burde selges mens man fortsatt kan få litt penger for han. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Hm, det var synd. Jeg syns ikke Carrick gjør noen stor jobb som forsvarer. Håper vi stiller slik: David de Gea Rafael - Vidic - Carrick - Evra Valencia - Cleverley - Anderson - Young Kagawa Van Persie Endret 21. august 2012 av PSV 1 Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Ut ifra det som er å velge i nå kunne jeg ikke vært mer enig PSV. Valencia - Young - Kagawa - v.Persie høres konge ut foran der. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. august 2012 Rapporter Del Skrevet 21. august 2012 Enig i den der. Anderson-Cleverley startet jo ganske bra i fjoråret sammen, helt til det ble skader.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. august 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Jadda! Ser ut som vi slipper å stille med Carrick som midtstopper! Nå fikk jeg plutselig et kjempehåp om at vi vinner denne kampen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. august 2012 Rapporter Del Skrevet 24. august 2012 Evra? Veeeeel..... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 - Hvordan går det med problemene på midtstopperplassen? SA: - Vel, jeg har kalt opp Bruce og Pallister…Nei, det er det samme som mandag. Phil Jones startet å trene torsdag, men det er for tidlig for ham mot Fulham. Dermed blir det samme tropp som var aktuell mot Everton mandag. Skummelt at jeg tror jeg faktisk vil ha en Phil Jones som ikke er i kampform enn en Carrick slik som han var i forrige kamp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Eg vil ha Carrick på midten eg. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Eg vil ha Carrick på midten eg. Njaa, håper på: Young - Scholes - Kagawa - Valencia Kjører det offensivt idag Endret 25. august 2012 av Nickless Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Ja, mente mer sånn generell basis med den uttalelsen. Eg vil ikke ha han i forsvaret. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Spent på laget i dag. Håper Kagawa og Persie starter i hvert fall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Rooney på benken! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2012 Rapporter Del Skrevet 25. august 2012 Har noen en bekreftet lagoppstilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå