Gå til innhold

Svart A5 fotobok med svarte ark. Hvor får jeg tak i en slik?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter en svart fotobok som har en hard forside og bakside med svarte ark. Helst på størrelsen A5 ( 21 x 14,8 cm ca)

Jeg regner med å bruke 20 sider kanskje. Ikke sikker på det enda.

Jeg er ikke på utkikk etter en butikk som gjør jobben for meg, da litt av poenget er at det skal være en gave som takk for en tur nå i sommer og jeg vil sette inn bildene selv.

Så: Vet noen om et sted på nett eller butikk(Oslo området) der jeg kan få helt enkle, svarte fotobøker uten noe lommer på forsiden eller dilldall på? så hadde det vært supert :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke på utkikk etter en butikk som gjør jobben for meg, da litt av poenget er at det skal være en gave som takk for en tur nå i sommer og jeg vil sette inn bildene selv.

Alternativet er og lage bøkene selv, få tak på svarte ark og en innbindingsmaskin, for eksempel denne.

Lenke til kommentar

Sjekk med interfoto.no eller ta en telefon til de, jeg vet at de har mange typer portfolio bøker, de er ikke akkurat gratis men det kan være verdt å sjekke ut, alternativt fotovideo.no bør også ha noe tilsvarende. Ellers er jo en stor bokhandel verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...