DraZeN Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Uansett va dere gjør , uansett, så skal jeg være glad , i dere , og forumet. Uansett om denne siden skulle bli hengt ned , og jeg skulle bli halshogd dooh waah diddty diddy dam diddy dooh, noen som blir med ut a ? Kanskje en tur på lopphave å dræg no storsej eiller en lofottorsk ?? Just spank that whale , menne , har dokker egentlig tenkt på kor fort alt dettan kan ta slutt , kjære forumbrødre, og søstre , tenker dere noen gang på livet , hvordan det kommer til , hvordan det begynner , og hvor fort det kan ta slutt! Så gå ut dit nå , og make som smiley faces på en trist sur gammel betongvegg , og spank den ! HEJ HEJ HEJ ,håhåhåh Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Have you been drinking? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 det her blir vel et par ukers bann. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 7 emner med bare tøv Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 næj næj , ikke gjør , men jeg må lete etter mine smirres , kanskje de ligger i forumet Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette kan vel trygt kalles svada.... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Menne , noen som kan slette de andre, det var bare uhell Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 joda, fylle poster er alltid like morosamt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det skumle er at slike fylleposter som oftest kommer i helgene, men i dag er det TIRSDAG! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det skumle er at slike fylleposter som oftest kommer i helgene, men i dag er det TIRSDAG! Tenkte akkurat NØYAKTIG det samme :o Hvor mange drikker seg drita på en tirsdag utenom ferie? Skulle likt å visst om han drikker seg dritings alene hjemme foran pcn, eller sammen med venner som egentlig burde være klare for jobb evt. skole neste dag.. :wink: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vel, godt å høre at du er glad i oss Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Ikke spesielt sent heller.. wierd.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Uh.. jeg trenger vel egentlig ikke forklare meg noe særlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg