Ernie Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 http://www.digi.no/900690/ulovlig-aa-bruke-google-analytics Hvordan stiller dere til dette? I grunn kan jeg faktisk ikke se at det blir opplyst om noe som helst ang. personvern på sidene her. Det er ikke heldig for å si det mildt. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hei! Vi bruker TNS Scores, men har tidligere benyttet Google Analytics. Jeg ville tro at all kode er byttet, men kan sikkert få en fra drift og utvikling til å svare på akkurat den biten. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Takk for svar. Det er iallfall på nåværende tidspunkt et eller annet på hw.no som bruker eller inkluderer google analytics, men sånn jeg leser svaret ditt så er det egentlig ikke meningen at det skal være sånn? Det er isåfall flott Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 https://www.ghostery.com/ Slipper du botnet tullet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Tro meg, har oppdaget det for lengst. Det og RequestPolicy. Får raskt luket bort det meste av sporende løsninger på nettsider. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Yes, jeg må vist spise de ordene om Analytics. Redaksjonelt bruker vi TNS, men Analytics brukes til en del annet. Vi har ikke skrevet noe spesielt om personvern, men dette er likevel noe som blir tatt alvorlig. Mye ligger tilgjengelig i diverse serverlogger osv, men akkurat der er nok ikke jeg rette personen til å uttale meg. Jeg skal tipse videre Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Vell, google får hele verden til å datamine for seg ved å kalle det et analyseverktøy... World domination next? Endret 21. august 2012 av Zepticon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå