Gå til innhold

Sandberg vil habilitetssjekke hele regjeringen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en god idè ja men det er vel ingen nyhet at alle kjenner alle i regjeringen og i offentlig sektor. Bygge nettverk er sosialistene gode til.

Etter siste valget er det knapt noen sosialister igjen på Stortinget. Greit å holde seg oppdatert før man poster "glupe" kommentarer.

Lenke til kommentar

Det er en god idè ja men det er vel ingen nyhet at alle kjenner alle i regjeringen og i offentlig sektor. Bygge nettverk er sosialistene gode til.

Etter siste valget er det knapt noen sosialister igjen på Stortinget. Greit å holde seg oppdatert før man poster "glupe" kommentarer.

Excuse me then. Sosialdemokrater. Fornøyd?

Lenke til kommentar

Hva om vi habilitetssjekker velgerne i stedet?

NEI. Man skal ikke dette, fordi da vil du bli funnet så inkompetent at du ikke fikk lov til å stemme på AKP, og vi ville fått mindre demokrati.

Hmm. Det er jo latterlig å trekke inn habilitetsjekk når det gjelder velgerne uansett... Men du står jo for en sterkt autoritær og streng Stalin-politikk, så jeg forstår at du sier som du gjør.

Syns også de som er fulle\beruset på jobb skal ta sin hatt og gå.

Hvem tenker du på? :) Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Hvem skal vi da le av? Rart hvor mange tabber denne mannen kan gjøre uten at det får konsekvenser. 22. juli og å spille offer var jo også en vinner.

Vi har alle en idiot inne i oss som venter på å komme ut, så le får vi uansett.

Lenke til kommentar

Jada, en video i sløw mosjon er jo bevis i særklasse.

Edit : Forvekslet den med en video i "slow motion"

Kan virke som han har noe innabords der ja, men samtidig så er det mange som er sånn uansett om de drikker eller ikke. Dessuten er det forskjell på Stortinget og et Arbeiderpartimøte, på samme måte som det er forskjell på alvorlige feil som koster liv og en person som er beruset på en talerstol.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Da er det viktig for meg å vise til en full statsminister Jens Stoltenberg også:

Jada, en video i sløw mosjon er jo bevis i særklasse.

Hahaha.. Han er jo tydelig påvirket av alkohol.. hvor dum er du?

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Men kan man ikke utvide sjekken på hele Stortinget og inkludere sjekk av rullebladet til de enkelte politikerne? For det er om lag like skandaløst at noen som har vært straffedømt fra før skal sitte i politikken.

Rullebladet? Narkotika? Sivil ulydighet? Sivil arrest? Liker ikke helt tanken, men så lenge det er nok aveksluderinger av rullebladspunkter virker det ikke så ille. Men ja, det korrupsjon er ingen drivkraft bak en regjeringsliste, så jeg er enig i at hele Stortinget burde være satt under ilden.

Hva om vi habilitetssjekker velgerne i stedet?

Høres faktisk bra ut, men det burde være på begge sider. "Jeg har Stemt X i alle år, derfor skal jeg stemme igjen"... huff, de burde ikke stemme. På en annen side hjelper det ikke en dritt om man kvitter seg med velgere vis de fortsatt bare kan velge inn nepotister med mangel på ambisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...