AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Skal ut på byen om et par dager og har en spesiell i kikkerten. Men er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram for å få han på kroken. Kjenner han fra før da. Så vi er ikke helt ukjente for hverandre. Har dere noen tips til komplimenter jeg kan gi, som dere gutta liker å høre? Liker gutta damer som er kostbare, eller de som viser at de har lyst på deg? Vil også ha noen tips om hva jeg kan gjøre for at han skal få lyst på meg, og ikke skal klare å holde fingrene av fatet når kvelden er over! Vi er forresten 22 år begge to:) Anonym poster: c41a61332d0d3b23a474193df0c26eaa Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tenker nok at de fleste gutter foretrekker jenter som er ca midt i mellom, altså ikke for kostbare, og ikke for 'lystige' som du kaller det. Anstendighet er ok, men det er også helt turnoff hvis jenta er sjenert, prippen, og ja nesten "veldig dydig som en gladkristen" i en alder av 22 år. Så gå den gylne middelvei vil jeg si 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Dra frem penisen hans og dask deg selv i ansiktet med den! Endret 20. august 2012 av Sexylubb1 8 Lenke til kommentar
eXalpha Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Kostbare damer er kone dame. Det betyr er du ikke er kun ute etter en one night stand men et forhold. Hva er du ute etter? One night stand eller et forhold? Er du ute etter en one night stand så trenger du bare å røre penisen hans og kysse han i munnen. Er du ute etter et forhold så gjør deg selv litt kostbar. Få han til å forstå at du elsker han og har lyst til å være dama hans. Det jeg foreslår da er at du kysser han og blir hans kjæreste. 1-2 måneder etter at du har blitt hans kjæreste så kan dere ha sex. Når du møter vennene hans så kan han bare si 1 av 2 alternativer. 1. Dette er min kjæreste 2. Dette er min venninne Om du har sex med med han og han sier til vennene sine at du kun er venninnen hans så betyr det ikke noe mer enn at dere kun hadde deilig sex. Jeg er en mann og jeg vet hvordan menn fungerer. Endret 20. august 2012 av eXalpha Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg er en mann og jeg vet hvordan menn fungerer. Du er mann og vet hvordan du fungerer. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Som sagt, kjenner han fra før. Vi var russ i samme kull og studerer ved samme universitet nå. Kjenner derfor vennene hans fra videregående, og et par fra universitetet. Vi er ikke kjempenære venner da, men vi prater sammen når vi møtes rundt omkring på skolen f.eks. Vet at mange forhold starter med sex. Og det å skulle først bli kjæreste med noen og vente 1-2 mnd før vi har sex, det er ikke snakk om! Håper å starte med sex og at det skal utvikle seg til noe mer:) Hender jo det er slik at hvis man har sex med noen én gang, så vil man gjerne ha mer. Med mindre det var helt katastrofe da. Anonym poster: c41a61332d0d3b23a474193df0c26eaa 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Skal ut på byen om et par dager og har en spesiell i kikkerten. Men er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram for å få han på kroken. Kjenner han fra før da. Så vi er ikke helt ukjente for hverandre. Har dere noen tips til komplimenter jeg kan gi, som dere gutta liker å høre? Liker gutta damer som er kostbare, eller de som viser at de har lyst på deg? Vil også ha noen tips om hva jeg kan gjøre for at han skal få lyst på meg, og ikke skal klare å holde fingrene av fatet når kvelden er over! Vi er forresten 22 år begge to:) Anonym poster: c41a61332d0d3b23a474193df0c26eaa Hallo? Du er jente. Bare du er pen nok vil han ha deg bare du viser litt pupp. Eventuelt si; jeg liker deg, skal vi hjem og pule? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Altså, mer seriøst da, så er det nok ikke så vanskelig å få til om du prater med ham gjennom kvelden uten å virke desperat/klengete og passer på å få en del fysisk kontakt osv. så går det sikkert av seg selv. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Dra frem penisen hans og dask deg selv i ansiktet med den! Funker hver gang? Endret 20. august 2012 av dicktator Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Gje han oppmerksomhet, det burde fungere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Dra frem penisen hans og dask deg selv i ansiktet med den! Funker hver gang? Vet du, det vil jeg faktisk tro. Om fyren er singel og full i alle fall. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Drit i komplimenter og prøv heller å få med deg han på noe annet enn på byen. Når dere er ute er det for mange distraksjoner for at du skal fremme deg selv. Hvis jeg drar ut på byen med en jente + andre eller bare en jente (og vi begge er single, men jeg ikke er tydelig interessert) så skjer det sjeldent at det er henne jeg blir med hjem eller tar med meg hjem. Det er en større utfordring å få med seg en annen og du hjelper han med å få en annen ved å flørte intenst med han. My 2 cents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå