Anech! Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hei! Begynner å bli lei av å koble laptopen til og fra tv, og vurderer å få med en mediespiller, evt en (billig) htpc. Vet valgmulighetene og friheten er størst med en selvbygd htpc, men tror det fort blir litt dyrt. Etter å ha tittet rundt litt virker derfor boxee box som et ganske greit valg (Spesielt når dustin har dem til 1200 nå), MEN boksen er jo omtrent 2 år gammel... Er den fortsatt et bra valg som mediespiller? Tror dere evt at det kommer en ny box fra d-link snart? Andre alternativer evt selvbygg (max 2000)? På forhånd tusen takk for svar anech Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Ingen som har noen mening å komme med? I det hele tatt? Ikke noen som en gang har boxee som kan si om de er fornøyd slik den er nå, eller om de helst kunne tenkt seg å bytte den ut? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Har selv en slik: Western Digital TV Live Hub http://www.idg.no/pcworld/tester/fotoogvideo/mediespillere/article203031.ece Funker helt greit, forjævlig treg, men spiller av det meste jeg har kastet på den. Stor lagringsplass og kablet nettverk. Boxee har jeg desverre aldri prøvd selv. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 21. august 2012 Forfatter Del Skrevet 21. august 2012 Takk for svar extremer! Noe trege greier vil jeg helst slippe unna=P Synd det ikke er flere med erfaringer =/ Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 JB appletv eller Roku. Selv kjører jeg en JB AppleTV2 som jeg har Netflix og XBMC på (og som funker som AirPlay mål seff). Veldig fornøyd med den. Den hakker litt i XBMC-navigasjonen hvis du kjører store tunge skins, samt at den utputter bare 720p (men den klarer å dekode 1080p). Utenom det så er den helt topp. Har vel såvidt lest at JB til AppleTV3 er på gang også. Da får man iallefall 1080p utputt. -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå