-=CH=- Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Hei, jeg fant ingen andre plasser enn å plassere denne posten i OT, En vanlig jet flymotor er festet til flyet med 3 bolter, men ikke flere (vanligvis) og jeg hører det er fordi dette skal være nok, men også sånn at den samtidig ikke skal sitte for godt fast grunnen til at den ikke skal sitte godt nok fast (altså bare med 3 bolter) er fordi når flye krasj lander eller treffer noe med stor motstand (altså motoren) skal denne falle av og separere seg fra flyet, pga faren som oppstår med og ha motoren montert fast under en krasj landing. stemmer dette eller er det en annen grund at de ikke har flere bolter enn 3? er det noen som Vet og kansje til og med kan dokumentere dette? Endret 20. august 2012 av -=CH=- Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ved store vibrasjoner skal motorfeste-boltene knekke. Sjekk innlegget mitt her, da dette har vært diskutert i tråden om snedige ting du lurer på: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779072&view=findpost&p=19449087 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Der APU er så er det 3 bolter veit jeg! APU = Auxiliary power unit APU styrer det meste elektroniske og hydrolik http://en.wikipedia....iary_power_unit Endret 20. august 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå