TiLT42 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg kjøpte meg en Samsung 900X3C i dag, og innså rimelig fort at jeg har lyst på en tilpasset "sleeve" til den. Samsung har produsert en egen variant for akkurat denne PCen, men jeg kan ikke finne den på det norske markedet. Amazon har den tilgjengelig, men de nekter å sende den til Norge. Fins det en butikk hvor jeg kan kjøpe en slik, eller er vi nordmenn fullstendig utelukket? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg fant en på eBay, men prisen var kanskje litt heftig for en sleeve i mine øyne: http://www.ebay.com/itm/Samsung-Series-9-Leather-Sleeve-for-13-3-inch-Tablets-/350588552659?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51a0b4c5d3 Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Jeg fant en på eBay, men prisen var kanskje litt heftig for en sleeve i mine øyne: http://www.ebay.com/...=item51a0b4c5d3 Hmm, ebay styrer jeg unna, men takk for tipset. Er det på det nivået kan jeg like godt få en amerikaner jeg kjenner til å kjøpe den for meg og sende hit, men det blir så mye styr for noe så grunnleggende som dette. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Jeg var innom Digital Impuls idag og forhørte meg. Den finnes visstnok ikke på lager hos norsk distributør, men dato på distributørens nettside var satt til 31.08. Det virker som denne sleeven er så ny at nesten ingen har den. Men sjekk opp om en ukes tid, da kan den være på plass. Digital Impuls, Multicom og (jeg tror) Proshop har den i nettbutikk-sortimentet sitt, bare ikke på laget. Enda. 1 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Jeg var innom Digital Impuls idag og forhørte meg. Den finnes visstnok ikke på lager hos norsk distributør, men dato på distributørens nettside var satt til 31.08. Det virker som denne sleeven er så ny at nesten ingen har den. Men sjekk opp om en ukes tid, da kan den være på plass. Digital Impuls, Multicom og (jeg tror) Proshop har den i nettbutikk-sortimentet sitt, bare ikke på laget. Enda. Har du artikkelnummeret på Multicom? Er det denne? http://www.multicom.no/PMO-Sleeve-ADF-SAMSUNG/cat-p/c/p4444062 Endret 27. august 2012 av HoaXed Lenke til kommentar
TiLT42 Skrevet 28. august 2012 Forfatter Del Skrevet 28. august 2012 Jeg var innom Digital Impuls idag og forhørte meg. Den finnes visstnok ikke på lager hos norsk distributør, men dato på distributørens nettside var satt til 31.08. Det virker som denne sleeven er så ny at nesten ingen har den. Men sjekk opp om en ukes tid, da kan den være på plass. Digital Impuls, Multicom og (jeg tror) Proshop har den i nettbutikk-sortimentet sitt, bare ikke på laget. Enda. Glimrende! Takk for svar. Da skal jeg vente litt ekstra og kjøpe den når den kommer i butikk, tenker jeg. Håper bare på å få tak i den før jeg drar utenlands neste uke, men ingen krise om jeg ikke får det til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå