Gå til innhold

Sleeve til Samsung 900X3C

TiLT42

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Samsung 900X3C i dag, og innså rimelig fort at jeg har lyst på en tilpasset "sleeve" til den. Samsung har produsert en egen variant for akkurat denne PCen, men jeg kan ikke finne den på det norske markedet. Amazon har den tilgjengelig, men de nekter å sende den til Norge. Fins det en butikk hvor jeg kan kjøpe en slik, eller er vi nordmenn fullstendig utelukket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var innom Digital Impuls idag og forhørte meg. Den finnes visstnok ikke på lager hos norsk distributør, men dato på distributørens nettside var satt til 31.08. Det virker som denne sleeven er så ny at nesten ingen har den. Men sjekk opp om en ukes tid, da kan den være på plass. Digital Impuls, Multicom og (jeg tror) Proshop har den i nettbutikk-sortimentet sitt, bare ikke på laget. Enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var innom Digital Impuls idag og forhørte meg. Den finnes visstnok ikke på lager hos norsk distributør, men dato på distributørens nettside var satt til 31.08. Det virker som denne sleeven er så ny at nesten ingen har den. Men sjekk opp om en ukes tid, da kan den være på plass. Digital Impuls, Multicom og (jeg tror) Proshop har den i nettbutikk-sortimentet sitt, bare ikke på laget. Enda.

Har du artikkelnummeret på Multicom?

Er det denne? http://www.multicom.no/PMO-Sleeve-ADF-SAMSUNG/cat-p/c/p4444062

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Glimrende! Takk for svar. Da skal jeg vente litt ekstra og kjøpe den når den kommer i butikk, tenker jeg. Håper bare på å få tak i den før jeg drar utenlands neste uke, men ingen krise om jeg ikke får det til da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...