Gå til innhold

Regional konkurranse

Eloquent

Anbefalte innlegg

En lokal (nett)avis har for litt siden satt igang en konkurranse hvor uhørte artister har en mulighet til å bli hørt og i tillegg ha mulighet til å vinne 250.000 kroner.

I denne anledning promoterer jeg faren min, som så lenge jeg kan huske har holdt på med musikk og spilt på lokale barer/bryllup og andre arrangementer. Han er hardtarbeidende og har virkelig prøvd å få navnet sitt ut og prøvd på å bli hørt, men det er ikke så lett å slå gjennom i dagens musikkindustri.

Jeg har en kresen smak for musikk, og jeg kan stille meg objektiv til alle låtene hans, men jeg mener ærlig med handa på hjertet at han lager veldig bra musikk, hvorav enkelte sanger fortjener å bli spilt på radioen daglig.

Jeg spør derfor diskusjon-samfunnet om å ta en titt på sangene hans og rate dem, men selvfølgelig rate dem etter hva du synes. Jeg er sikker på at etter å ha hørt sangene hans, vil de fleste gi ham en god stemme, så jeg ber ikke om uærlige stemmer.

Jeg vil anbefale for de av dere med dårlig tid til å høre på "Lazy Days", da jeg mener det er en av sangene hans med best potensiale til å bli kjente.

På forhånd takk.

Endret av Hårek
Link slettet. Retningslinjene tillater ikke "flest klikk"
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...