nor50 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg irriterer snart hjerteinfarkt på meg av GET! Har hatt periodiske problemer med tilkopling der i de 7-8 åra jeg har vært kunde der. De kommer med nye unnskyldninger hver gang. Linja forsvinner og den kommer og går helt som det passer den selv. Jeg får som regel feil at det IKKE er hos dem det er feil, men etter 3-4 gangers klaging ordner det seg som regel. Så dukker det opp et nytt problem, og samme blir det da: Ikke noe feil her, må være hos deg, og samme prosedyre videre... "-3 ganger har de lovet å komme å sjekke hva det er uten at det heller har skjedd. Sist gang for 1.5 uke siden. Da dukket det opp et nytt problem. Da trodde de (igjen) at jeg hadde for svake signaler og skulle sende noen dagen etter å sjekke det. Har ikke hørt noe fra dem, og i dag skjer det samme igjen. (Det har skjedd flere ganger i mellomtiden. Mister linja, og de 4 lampene til høyre begynner å blinke oransje). Så i dag ringer jeg GET igjen for å få orden på dette, men blir sittende å høre på skrikende "ventemusikk" kun avbrutt av ""Alle våre kundebehandlere er fremdels opptatt, takk for at du venter" i nesten 40 minutter før man kommer fram! Blir utrolig irritert over å sitte her å kaste ut dyre tellerskritt til et spesialnummer når de ikke har sjekket feilen de har lovet å sjekke! Jeg skulle ønske jeg bodde et sted der jeg slapp å ha noe forhold til GET! Skjønner godt de ikke tør ha ei Facebookside, for da ville mange se hvor mye trøbbel det er! Lenke til kommentar
Code# Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hvorfor bytter du ikke? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Hvorfor bytter du ikke? Fordi Get Kabel er det eneste alternativet her med LITT hastighet. Lenke til kommentar
Code# Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hjalp mine foreldre med bredbånd for et par år siden. De også bodde tilsynelatende utenfor "godt" dekningsområde, men NextGenTel klarte (mot forventing) å levere 20Mbit bredbånd. Det er verdt å sjekke pr telefon er lærdommen jeg fikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå