EngineeringStudent Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Hei Jeg går på IB linja og vil blir nyhetsanker/talkshow host... Samt. Studere Business Jeg har valgt Math SL, History HL, Economic HL, German (SL), English language and litterature HL. Siste er jeg usikker på Det er mellom chemestry, biology, og Physic... Kommer til å bli på SL Hva anbefaler dere? Hva er viktigst? Må velge til imorra Endret 20. august 2012 av FutureTalkshowHost Lenke til kommentar
IB-student96 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 WOW WTF? Jeg la akkurat til en post om det samme! Jeg må også velge til imorra. Går på IB School South (ISSR) i Stockholm, også lurer jeg også på hva jeg skal velge av Natural Sciences eller Social Studies. Tips please? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) IB-student96: Hva vil du studere videre ? TS: Ser ikke hvordan noen av de passer inn i dine fremtidsplaner. Vet jeg ikke hva SL innebærer men Siden du har ingen planer om noe relevant utdanning så kanskje biologi ? Eventuelt fysikk hvis du har en interesse for matematikk ? Kjemien er jo og en del matte, men har en annen tilnærming til det og du vil få med deg noen kunnskaper som kaaaaanskje kan være brukbare i fremtiden ? Ikke vet jeg *trykkleif* Endret 20. august 2012 av technicality Lenke til kommentar
Akano Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Biology er definitivt enklere, men på SL betyr det ikke så mye. Er du ikke super intressert i matte er det i hvert fall best med biologi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå