Data Harry Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hei alle! Kjøpte meg en defekt compaq presario 700,trur prosessoren er defekt,hvordan får jeg løs denne prosessoren? Det er ingen "Lås" som på "Vanlige" hovedkort,prøvde og bryte forsiktig til ingen nytte...bommfast (For orden skyld så er det en Amd 1,1ghz prosessor i den) Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Mest sannsynlig så er den loddet rett i hovedkortet. Så om du ikke har skikkelig utstyr så kan du nok gi opp først som sist. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hva er det som tyder på at det er prosessoren? Etter som det gjelder en bærbar maskin er det ganske mange andre ting jeg ville undersøkt først... Og dersom prosessoren skulle være brent f.eks. er det stor fare for at flere ting er ødelagt.. Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Hei og takk for svar. Har misstanke til prosessoren fordi jeg hadde en stasjonær med samme symtomene,hverken vifter eller eller hd starte opp. Kom gjerne med forslag om hva jeg bør sjekke... Fikk omsider ut prosessoren i maskina,det er en AMD duron 1,1ghz prosessor,er litt usikker om den er lik den jeg har i den stasjonære maskina mi hjemme. Ser veldig ut som en sokket A prosessor,men er litt usikker på størrelsen,det er vel ikke så veldig mange forskjellige prosessorer på markede?? Lenke til kommentar
Data Harry Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå