V. Haugen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Treningsguruen Yngvar Andersen lanserer app. Kom i form med Yngvar Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hva slags form? "I form" er relativt. Men trener du 3 timer i uken, i 7 uker, skal jeg love deg at du kommer i form jeg også uten å betale 77kr. Dra frem Sports Tracker and go for it! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Den dagen jeg trenger en jævla APP for å motivere meg til å holde meg i form kan jeg like gjerne kaste inn håndkleet.. 2 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Er kanskje bare meg, men jeg føler at når en app koster så mye som 77kr, så er litt av poenget med apps vekke. En app for meg skal være billig. Slik at man heller kjøper dem uten å tenke seg om, enn å måtte vurdere om man kan ta seg rå til en app. 1 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Helt enig. Med unntak av FF 3 som kostet 112 kr, var et impulskjøp, og så absolutt verdt pengene I tillegg er denne appen komplett overflødig, det finnes 100 ganger bedre informasjon, fritt tilgjengelig på vebben for de som evner å bruke Google. Jeg føler denne appen er for folk som konstant søker snarveier for å oppnå målene sine, men som aldri når dem fordi de er allergiske mot å legge ned en innsats av betydning. Er man først i målgruppen for denne appen kan man heller investere i potetgull, så er man like langt, men får ihvertfall noe av (relativ) verdi for pengene. 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Unødvendig tulleapp for at Yngvar skal tjene masse penger på usikre individer med lav selvtillit, og lavt selvbilde. Finnes da masse gratis treningsvideoer på YouTube om man ønsker å være svettis - 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg