TigerBlack Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har akkurat bygget ny pc med dette sjermkortet XFX Radeon HD 7870 2GB GDDR5 Her får jeg bare respons fra den ene sjerm kontakten. jeg har to sjermer så satte i begge DVI koblingene. Men får kun svar fra den ene. Den andre er dau som en spekesild.. Jeg har prøvd å bytte på kablene, eneste resultat var den andre sjermen våkna til liv, mens den første slokna.. Noen som har noe ide ? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har du aktivert den andre skjermen i windows? Skjerminnstillinger + Skjerm 1 og 2 vis som primær skjerm, også sekundær skjerm på den andre? Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 hmm, høyreklikk på sjermen og velg properties.. (uten at jeg har det fårran meg) Men kommer det bare opp en sjerm der, trykket på detect uten at noe skjedde. Trykker på Identify så kommer det ett digert 1 tall opp på sjermen som funker. Det står også bare en sjerm lista opp i alternativene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå