Arodem Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Oppfølgeren til PopCaps populære tårnforsvarspill kommer neste år. Les hele saken Lenke til kommentar
netfrik Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jasså, spillet kommer både til PC OG mac? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Jeg liker at dette betraktes som så viktig at: "Saken oppdateres fortløpende." =D Selvfølgelig er Plants vs. Zombies viktig. 2 Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Juhu. Men gjerne i dag, ikke neste år Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 har lurt på lenge hvorfor dei ikkje lagde ein oppfølger på denne håper vi kan være zombier denne gangen utenfor vs mode Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Gode nyheter. Et kroneksempel på hvordan såkalte casual spill bør være. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har lengtet etter dette siden eneren ble runda. Så får vi bare tro fps-ryktene er usanne... http://www.gamesradar.com/plants-vs-zombies-official-first-person-shooter-might-actually-be-happening/ Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Beste nyheten på lenge! Dette spillet er kanskje det beste brettspillet jeg har prøvd! Morro, avhengighetsskapende, mye humor og lang holdbarhet! Fy pokker så mange timer jeg har holdt på med dette! Jeg betaler alt de vil ha i det sekundet de legger det ut for salg! Jasså, spillet kommer både til PC OG mac? Det er vel ganske vanlig, men jeg vil ha det til Linux jeg! Greit nok, bruker Windows til vanlig, men er greit å ha muligheten når jeg bruker Linux-maskinen på tur. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Antall timer i PvZ vil jeg ikke ut med. Det sier egentlig sitt. Konas favoritt også, som gjør det litt lettere å få game litt mens hun er hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå