Fjasko Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Heisann Jeg lengter etter en god gammel sang som jeg hørte i mine yngre dager Dette er en sang som jeg har prøvd i finne i noen år, men ble kokt bort i kålen tilslutt. Helt til jeg fikk høre den igjen på en nattklubb jeg var på for noen uker siden. Etter som det var litt sent på kveldingen så klarte jeg jo så klart å glemme navnet igjen Etter flere timer med søking på nettet, må jeg spørre om hjelp! Kanskje det er noen gode musikk gjenkjennere som kan hjelpe til Litt vansklig når jeg ikke husker hvordan den gikk, men kjenner den igjen med engang jeg hører den Etter min hukommelse så er sangen: -Fra slutten av 90-tallet -En Techno sang ( som i mine ører er all slags musikk som er laget av data ) -En klassik god "Techno" sang som alle med min musikk smak har hørt -Det er ingen ''dunka dunka'' cover DJ sang! -Etter mine ører har sangen i samme klasse som Eurodancer, Ayla part 2, Royal Gigolos osv. -Minimalt med synging om jeg ikke tar helt feil -Refrenget er låter helt perfekt, er vell mest trolig det jeg kommer til å gjenkjenne. Det er dette jeg kan komme på i første omgang! Bare kom med forslag av sanger i samme katogri! Takker for alle gode forslag Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hvis du leter litt nett så finner du mange lister over populære sanger fra den tiden,og da er det bare å lime tittelen og artist inn i youtube sitt søkefelt. Denne liker jeg da,men er vel neppe din sang: Lenke til kommentar
Fjasko Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Takk for svar:) Men nei det var ikke den låten jeg leter etter. Min låt er nok fra rundt (98-01) hvis jeg ikke bommer helt. Som sagt så har jeg googlet mange gamle lister, men har ikke funnet den riktige :/ Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Takk for svar:) Men nei det var ikke den låten jeg leter etter. Min låt er nok fra rundt (98-01) hvis jeg ikke bommer helt. Som sagt så har jeg googlet mange gamle lister, men har ikke funnet den riktige :/ Hvis du kommer med litt bedre info så kanskje det løser seg? Mye bass,spesiell synth ,eller noe sånt. Var den høyt på listene. Lenke til kommentar
Fjasko Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Problemet er at jeg ikke husker så mye av hvordan sangen gikk. Men det var ingen bass sang, minimalt med synging. Etter som jeg ikke er noen musikk ekspert så er det vansklig å si noen spessiel sjanger, Techno/trance/House/Electro/Dance. Trur ikke at det er noen spssielt kjent som har laget den sangen. Men alikevell tror jeg mange som har hørt den. Hva skal jeg si, det er en ordntlig sang. Ikke blitt laget på en gammel data av en wannabe. Det er ingen hard banka fjortis Dj som har laget en cover. Sangen varer i rundt 3-4min ca. Dum som jeg var å ikke spilte inn litt av den da jeg hørte den sist. Fengene refreng. Kan kanskje minne en liten smule om Antiloop - Believe sangen. hehe. Det meste er alerede blitt sagt, men er det jeg kan komme på akkurat nå. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Wild guess: http://www.youtube.com/watch?v=PSYxT9GM0fQ Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Når jeg tenker techno og 90-tallet tenker jeg på denne: https://www.youtube.com/watch?v=Kv6Ewqx3PMs Jeg husker ikke mye når det gjelder musikk på 90-tallet, men den der sitter som stuck i hodet. Muligens den du lette etter? (: Lenke til kommentar
N* Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Plutselig slo det meg. Det er denne: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå