Robert. Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hei. Lurer på om noen vet om et sted jeg kan kjøpe/få tak i en vannmugge på en eller to liter, altså.. nesten som en vanndunk i plastikk eller annent materiale, men som tar noen få liter og ikke 10-20. Trener hyppig og syntes at å gå å fylle halvliter flaska mi hele tiden er kjedelig. Noe ala dette, men i mindre størrelse. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Du kan kjøpe en stor flaske (3 liter, tror jeg de er) på en vanlig matvarebutikk . Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Aha. Har aldei sett det i en vanlig butikk, hvilken butikk har du sett profuktet i? Men tror at 3 liter kanskje blir litt mye. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg vet ikke hvem som selger slike, men jeg er helt sikker på at jeg har sett det. Ville prøvd en litt større Rema 1000-butikk eller kanskje Coop OBS. Tomtegløgg selges forresten i 2,5 literskanner. Du kan sikkert finne diverse saft i store flasker også. Endret 20. august 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Araho Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Bruk en vanlig brisflaske, eller skaff deg en drikkeflaske på sportsbutikk, der har de garantert 1-litere, bl.a fra Maxim. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg ville sjekket Europris. De har ihvertfall brukt å selge diverse dunker i forbindelse med hjemmelaget vin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå