ironic313 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Harddisken jeg har kjøpt er en 2TB WD. den vises ikke når jeg åpner min datamaskin, men jeg får den opp i datamaskinbehandling. Hvordan får jeg den til å fungere? Når jeg prøver å endre stasjonsbokstav eller se på egenskaper, får jeg opp en feilmelding som sier at jeg ikke kan se denne informasjonen fordi jeg må oppdatere diskbehandlingskonsollen. Hvordan kan jeg gjøre dette? Setter pris på alle svar Edit; Harddisken fungerer visst på den bærbare dataen min. Hva kan dette komme av og hvorfor fungerer den ikke på den stasjonære? Endret 20. august 2012 av ironic313 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Har du prøvd forskjellige USB porter på PC'en? Regner med at disken er USB3. Har du USB3 porter på PC? Min disk har problemer med å fungere i kabinettporten, er OK i porten bak. Lenke til kommentar
ironic313 Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Har prøvd alle USB porter. Disken er USB 2.0. tror 2 av portene mine er super speed porter. Siden disken fungerer på 2 andre pcer så betyr det vell at det er noe galt med den stasjonære pcen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå