fotogigen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Førstegangs bryllup Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Gode farger og god eksponering av lyset og flotte omgivelser ! Det som trekker ned bildet er: for lite forgrunn slik at du har klippt av brudekjolen samt det teatralske og stive ved hvordan de står og tittet på "gud vet hva". Det ville uten tvil vært bedre om de hadde øyekontakt med fotografen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Tusen takk for konstruktiv kommentar :=) jeg er ganske sikker på at jeg har versjon med blikk kontakt også.. jeg tok 750 bilder, og har ikke rukket annet en en kjapp gjennomgang. Jeg er absolutt ikke portrettfotograf, så inspill blir tatt imot med stor glede.. det kan være til god hjelp når jeg skal plukke ut de "offisielle" bildene til brudeparet :=) Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tusen takk for konstruktiv kommentar :=) jeg er ganske sikker på at jeg har versjon med blikk kontakt også.. jeg tok 750 bilder, og har ikke rukket annet en en kjapp gjennomgang. Jeg er absolutt ikke portrettfotograf, så inspill blir tatt imot med stor glede.. det kan være til god hjelp når jeg skal plukke ut de "offisielle" bildene til brudeparet :=) Ja du har gitt deg inn på et spennende område og det er flott at du har inititativ til å prøve forskjellig genre, Geir. Jeg er 100% sikker på at kundene blir fornøyde Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Synes det var et helt nydelig bilde. Reagerte også litt på kjolen, men med 750 bilder går nok det bra. Er enig med Mulvik, men tenker at de ser drømmende ut - drømmer seg/ser inn i fremtiden som venter. Så jeg liker det akkurat som det er. Kanhende dette er typisk for brudeparet. Hjemme har jeg et bilde av datteren min på veggen. Hørte på fotografens kone om hvilket som var best - og det er sikkert det aller beste og det som treffer de som ikke kjenner henne. Men for meg henger det et flott bilde av en "fremmed" datter. Ville i tillegg til et med blikk-kontakt tatt med noen andre - og finne ut hva de liker best De vil kanskje ha flere? Endret 20. august 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 takk, ja de skal ivertfall få ca 50 forskjellige bilder.. så har de mulighet til å velge litt :=) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Synes bildet er flott på mange måter og rent teknisk er det ikke noe å klage på, men kanskje litt trangt..gleder meg til de andre versjonene du har, hvis du legger ut noen av de da Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Synes dette ble veldig bra på mange måter. At de ikke ser ikk i kamera, synes jeg er helt greit i dette tilfellet. Det jeg reagerer på er at kjolen er så "grå" Her kunne du sikkert jobbet litt med etterbehandlingen og fått den hvitere. Jeg ville nok også valgt en litt større blenderåpning for å legge bakgrunden litt mer ut av fokus. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Fikk vel ikke sagt hvor vakkert dette er, for jeg synes det er vindunderlig vakkert. Og vakrere og vakrere for hver gang jeg ser det. Blir ikke mett av det bildet her Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Tusen takk til dere alle, jentungen...veldig hyggelig at du liker det :-) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jakken til mannen er litt ugrei bak på grunn av at han sitter på steinen-burde han heller stå?så den falt litt finere.-mindre blender ja.Eg ser kor du er i landet--mykje fine bilder derfra tenker eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg