surfacetension Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 som nå?' alternativer?+ Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Bare tiden vil vise det. Edit: Ærlig talt, fra min egen lille politiske karriere, kan jeg meddele jeg er redd for at sannsynligheten for å havne i et totalitært samfunn likt det som illustreres i Brave New World eller V for Vendetta, er større enn at demokratiet forblir. Edit2: En annen morsom tanke er; hva om vi på demokratisk vis avvikler demokratiet? Endret 20. august 2012 av Notelitten Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg tror demokratiet består, i mangel av noe bedre. Jeg tror også at demokrati vil utvikle seg i andre deler av verden, for eksempel i Russland. Men jeg tviler på at det skjer i min levetid... Geir Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 godt ploeng føerst: var det ikke w churchill som asa vil du ha argumenter imot demookerati=? snakk med et o par velgere! de fkleste velgere vet litee om hva de gjlør Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 jegg ser en ftid der msan må bevise kunnskapp foer a stemme Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Er gode sjangser for at fremtiden blir mer demokratisk (demokratizk??) enn hva fortiden har vært. Ett vanlig problem med at folk tror ting blir værre er at de ikke husker hvordan ting var før. Det er faktisk ikke mer en 30 år siden norsk politi rev ned parabolantenner "for å hindre mottak av utenlandske TV-signaler" eller bare 40 år siden homofili var forbudt i kongeriket osv... 1 Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 26. august 2012 Forfatter Del Skrevet 26. august 2012 'stolt over å ha blitt stemt inn? hva hvis jeg antyder at veldiig mange korttenkte suppehuer har valgt en del andre idioter til å forvalte den førrste gruppens penger på en lykkehjulsmåte, mot heftig god bettaling, og for deretter å gå av meed luksuspensjon? stolt? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg tror demokratiet består, i mangel av noe bedre. Jeg tror også at demokrati vil utvikle seg i andre deler av verden, for eksempel i Russland. Men jeg tviler på at det skjer i min levetid... Geir Veldig lignende det jeg hadde tenkt å si egentlig. Demokratiet er den nåværende 'beste løsningen' sett litt ifra mitt synspunkt i verfall, korvidt dei forskjellige styringspunktene innefor demokratiet kan heller diskuterest, men ideèlt hadde vell det vært med et teknokrati, men igjen så har ofte "spesialister" tatt feil plasser som er for "åpenbare" til å undersøke. Lenke til kommentar
Aapnopp Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Helt klart, for når det blir store forskjeller i levestandard, så retter vi blikket mot de som klarer seg og hvem er det? Jo, det er de som ikke vil ha noe med imperialistene å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå