Arodem Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Betatest for nettjenestens storskjermmodus starter i september. Les hele saken Endret 20. august 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Flameabel Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hver gang Valve kommer med gode nyheter føles det som at det er julaften. De har gitt så sinnsykt mye bra bare de to siste månedene, og mer kommer. 4 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Bra saker, har selv en PC som brukes til spilling koblet til TVen. AtW 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Gledelige nyheter! Spiller selv på tv med mus og tastatur. Ser også veldig frem til Steam på Linux. Trenger ikke Windows lengre om det skjer. Hurra! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Gledelige nyheter! Spiller selv på tv med mus og tastatur. Ser også veldig frem til Steam på Linux. Trenger ikke Windows lengre om det skjer. Hurra! Ja, for du tror sikkert alle PC-spill da vil komme til Linux? Haha, den var god 1 Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tja, Valve har jo uttalt at de vil ha alle 2500 Steam-spillene over på Linux. Skjønt jeg tviler også. Kan ikke helt se for meg hvordan dette skal skje i praksis. Høres ut som ekstremt mye arbeid. Vi får bare krysse fingre og tær. :-) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Tja, Valve har jo uttalt at de vil ha alle 2500 Steam-spillene over på Linux. Skjønt jeg tviler også. Kan ikke helt se for meg hvordan dette skal skje i praksis. Høres ut som ekstremt mye arbeid. Vi får bare krysse fingre og tær. :-) Synd Valve bare har 10?? spill som de lager selv på Steam. Resten har de ingen kontroll over i det hele tatt Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Tja, Valve har jo uttalt at de vil ha alle 2500 Steam-spillene over på Linux. Skjønt jeg tviler også. Kan ikke helt se for meg hvordan dette skal skje i praksis. Høres ut som ekstremt mye arbeid.Vi får bare krysse fingre og tær. :-) Bare se hvordan det gikk med OS X på Steam. Selv om det er et vanvittig mye større marked enn Linux, så er det ikke helt den store plattformutbredelsen på Steam. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Sendte en epost til Valve om det var mulig å legge til et enkelt API for Steam klienten, så man kunne mekke egne UI's. Fikk ingen svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå