Joachim_F Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Etterlengtet oppfølger er klar for butikkene. Les hele saken Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Pandora, den planeten i Avatar? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ikke helt Avatar-Pandora, nei. Selv om det nok hadde vært underholdende å se gjengen med skyteglade galninger i Borderlands herje med de innfødte i Avatar-filmene. 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Mon tro utviklerne legger inn noen referanser til filmen En mission hvor du må jakte ned en gjeng blå tremeters høye kattekrek? Trailerene ser bra ut. Har skaffet meg preorder på denne. Håper dette blir bra. Lenke til kommentar
gaasart Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Planeten het Pandora i første Borderlands òg (som forøvrig ble lansert før Pocahontas 2.0). Tenker navnet stammer fra gresk mytologi, jeg! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Borderlands spiller vel på flere greske navn? Hyperion og Atlas, Siren, Promethea (Planeten Atlas fant Eridian teknologi på først), Tartarus osv... er alle fra Gresk mytologi. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Et av de få spillene jeg virkelig har sett frem til. Synes det første var et godt spill, men med veldig mye potensiale det ikke brukte. Håper 2ern innfrir Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Om de så hadde reskinna eneren og lagt til bare småting så hadde det blitt kjøp. Sjeldent jeg har det så moro som jeg hadde det med Borderlands. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det første Borderlands ble jeg veldig fort lei. Ser frem til å se hva de har fått til denne gangen, men venter med kjøp til jeg har lest noen anmeldelser tror jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Etter eller annet sted, jeg tipper det er i USA, ligger det en Ultimate Loot Chest Edition med mitt navn på. Får halvslapp bare av tanken. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Den kista så fet ut. Nesten så en skulle få lyst til å skaffe en selv... Hva kosta det? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Liker at artikkelen er tagga PS2 :'D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Den kista så fet ut. Nesten så en skulle få lyst til å skaffe en selv... Hva kosta det? Den er så vidt jeg vet ikke mulig å oppdrive lenger, har sett den blitt lagt ut for salg i Norge på tre forskjellige steder, og alle tre har blitt utsolgt omtrent med en gang. Jeg bestilte min på CDON, ga 1400 eller noe slikt. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 lurer på om vi finner sniper scope på hagle i denne og =P Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Det er neppe så mye å lure på. Våpenformlene er ganske like, selv om våpnene ser ut til å være ganske forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå